اولین تصاویر از مدل اولیه HTC One A9 Aero منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر از مدل اولیه HTC One A9 Aero منتشر شد - تکفارس 

اولین تصاویر از مدل اولیه HTC One A9 Aero منتشر شد

امیرحسین
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 21:09
اولین تصاویر از مدل اولیه HTC One A9 Aero منتشر شد - تکفارس 

قرار است تا اسمارت فون HTC One A9 Aero به عنوان اولین گوشی ۱۰ هسته ای جهان به بازار عرضه گردد. شرکت سازنده این دستگاه، تصاویری را از مدل اول این دستگاه منتشر نمود. با تکفارس همراه باشید.

قرار است تا HTC One A9 Aero در روز ۲۰ اکتبر و طی مراسمی معرفی گردد. این موضوع تمام چیزیست که می دانیم. این دستگاه یکی از موبایل های خانواده HTC One A9 خواهد بود. البته بهترین آن‌ ها در حفظ اسرار خود نه! این اسمارت فون توسط چند تصویر که به نظر می رسد که متعلق به مدل اولیه آن می باشد؛ در دسترس دید همگان قرار گرفت. گفتنی است که احتمال فیک بودن این تصاویر بسیار کم است اما نهایی بودن آن‌ها نیز قطعی نیست.

این تصاویر توسط منتشر کننده اخبار و اطلاعات سری معروف، یعنی OnLeaks@ منتشر گردید. در این تصاویر ما HTC One A9 Aero را در زوایای مختلفی مشاهده می کنیم. بسیار جالب توجه است که این گوشی شباهت بسیاری به سری ۶ iPhone دارد. همچنین این موبایل اندرویدی تفاوت های اندکی با تصاویر قبلی که از آن منتشر شده بود؛ دارد.

به احتمال زیاد، بدنه این دستگاه از جنس فلزی خواهد بود. لنز دوربین HTC One A9 Aero زیبایی خاصی به آن بخشیده است. قطر کم آن (لنز دوربین) نیز بسیار جالب توجه می باشد. همین جز تفاوت های این گوشی با محصول اپل بوده و در باقی اجزا شباهت های زیادی دیده می شود.

  • برای نماش تصاویر اندازه اصلی برروی آن‌ها کلیک کنید:

نظر شما چیست؟ آیا HTC One A9 Aero می تواند شرکت تایوانی را به دوران اوج برگرداند؟ آیا ناجی HTC خواهد بود؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.