در کانادا هیچ کمپانی Lumia 950 یا Lumia 950 XL را وارد نخواهد کرد - تکفارس 
در کانادا هیچ کمپانی Lumia 950 یا Lumia 950 XL را وارد نخواهد کرد - تکفارس 

در کانادا هیچ کمپانی Lumia 950 یا Lumia 950 XL را وارد نخواهد کرد

رهام بوربور
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 17:06
در کانادا هیچ کمپانی Lumia 950 یا Lumia 950 XL را وارد نخواهد کرد - تکفارس 

هیچ کمپانی قصد وارد کردن Lumia 950 یا Lumia 950 XL را ندارد، پس اینطور که پیداست ممکن که در آینده با مشکل تعداد دستگاه روبرو باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

طبق گزارشی که انجام شده، هیچ کمپانی کانادایی برنامه ای برای وارد کردن پرچمداران سیستم عامل Windows یعنی Lumia 950 و ۹۵۰ XL ندارد. این خبر از MobileSyrup به دستمان رسیده است و در آن ذکر شده که Rogers، کمپانی که دستگاه های Windows 8 را وارد می کرده نیز از وارد کردن Lumia 950 و ۹۵۰ XL منصرف شده است علاوه بر این Bell و Telus نیز از وارد کردن این پرچمداران صرف نظر کرده اند.

این در حالی است که کمپانی Microsoft اعلام کرده بود که آنها می خواهند کار خود را با فروشگاه های خاص آغاز کنند اما در حال حاضر تنها یک سری کمپانی این پرچمداران را وارد ایالات متحده خواهند کرد و در کانادا نیز هیچ وارد کننده ای برای این پرچمداران وجود نخواهد داشت. بنابراین ممکن است که با مشکل تعداد دستگاه مواجه شویم.

در حال حاضر در کانادا می توانید این دو پرچمدار را از Microsoft پیشخرید کنید، Lumia 950 قیمتی معادل $۷۴۹ دلار دارد و برای ۹۵۰ XL نیز قیمتی معادل ۸۴۹ دلار در نظر گرفته شده است. هر دو این پرچمداران در نوامبر روانه بازار می شوند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کمپانی Microsoft با پرچمداران Windows 10 خود می تواند کولاکی به پا کند یا نه!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.