Gionee F103L تایید شد - تکفارس 
Gionee F103L تایید شد - تکفارس 

Gionee F103L تایید شد

امیرحسین
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 12:22
Gionee F103L تایید شد - تکفارس 

یک اسمارت فون دیگر از شرکت چینی Gionee توسط خبرگزاری چینی TENNA تایید گردید. با اطلاعات مشخصات این گوشی با ما باشید. تکفارس را دنبال کنید.

این دستگاه که Gionee F103L نام گرفته است؛ دارای پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی بوده و یک نمایشگر ۵.۵ اینچی نیز خواهد داشت. ضمن اینکه رزولوشن تصویر آن نیز ۷۲۰p می باشد.

این گوشی هوشمند دارای حاقظه رم ۱ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی می باشد. البته شما قادر به ارتقای حافظه آن به وسیله microSD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز خواهید بود. همچنین گنجایش باتری و Gionee F103L نیز ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام گردیده است. گفتنی است که دوربین اصلی اسمارت فون چینی نیز ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی می باشد.

میزان وزن Gionee F103L نیز اعلام گردید؛ این دستگاه ۱۳۴ گرمی می باشد. همچنین طول آن ۱۴۳ میلی متر، عرض آن ۷۰.۳ میلی متر و ضخامت آن نیز ۷.۹ میلی متر می باشد. سیستم عامل ساخته چینی اندروید ۵ لالی پاپ بوده و از Bluetooth ،GPS ،TD-LTE ،EDGE،و USB نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است تایید این دستگاه توسط TENNA، تنها یک روز پس از به تغویق افتادن عرضه پرچم دار شرکت چینی رخ داد. اگر از این اتفاق مطلع نیستید؛ باید گفت که  عرضه Elife E8 مدتی با تاخیر همراه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید