گوشی هوشمند Huawei Honor Play 5X رسما معرفی شد - تکفارس 
گوشی هوشمند Huawei Honor Play 5X رسما معرفی شد - تکفارس 

گوشی هوشمند Huawei Honor Play 5X رسما معرفی شد

یاشار فتحعلی زاده
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 12:01
گوشی هوشمند Huawei Honor Play 5X رسما معرفی شد - تکفارس 

همانطور که انتظار می رفت، کمپانی چینی هوآوی خط تولید گوشی های هوشمند Honor را با معرفی گوشی هوشمند جدید خود یعنی Honor Play 5X به روز کرده است. این دستگاه که از چیپست قدرتمند MT6735 ساخت مدیاتک استفاده می کند، از یک واحد پردازنده مرکزی چهار هستی بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه ۵ اینچی HD خواهد بود. Honor Play 5X در زمان عرضه از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، البته می توان با استفاده از کارت های حافظه میزان فضای ذخیره را افزایش داد. از جمله خوبی های این گوشی هوشمند جدید، باتری آن با ظرفیت ۴,۰۰۰mAh می باشد. در مورد دوربین، Honor Play 5X از یک دوربین اصلی یا دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی یا دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل EMUI 3.0 که بر پایه اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی ساخته شده است، استفاده می کند.

Honor Play 5X دارای برچسب قیمتی ۱۵۸ دلاری خواهد بود. این خبر در حالی منتشر شده که به تازگی کمپانی چینی هوآوی اعلام کرده بود، که قرار است گوشی هوشمند Honor 7 در بازار هند عرضه گردد.

نظر خود را در مورد این گوشی هوشمند و مشخصات سخت افزاری آن با ما در میان بگذارید. آیا در کل به گوشی های ساخت هوآوی علاقه دارید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید