مدیر عامل تسلا: اپل هر کس را که تسلا اخراج کرده استخدام می کند - تکفارس 
مدیر عامل تسلا: اپل هر کس را که تسلا اخراج کرده استخدام می کند - تکفارس 

مدیر عامل تسلا: اپل هر کس را که تسلا اخراج کرده استخدام می کند

یاشار فتحعلی زاده
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 11:19
مدیر عامل تسلا: اپل هر کس را که تسلا اخراج کرده استخدام می کند - تکفارس 

مدیر عامل کمپانی خودروسازی تسلا آقای الون ماسک که در حال حاضر در آلمان حضور دارد، در مورد آینده ی خودرو های وسایل نقلیه برقی در حال مذاکره با دولت آلمان می باشد. با این حال دست از سر اپل بر نمی دارد و کماکان در حال نقد این کمپانی محبوب می باشد. ماسک در مصاحبه ای که دیروز با روزنامه ی آلمانی Handelsblatt داشته، وقتی از او پرسیده شد نظر او در مورد استخدام مهندسین تسلا توسط اپل چیست، ماسک با طعنه گفته که کسانی که توسط اپل استخدام شده اند، کارمندان اخراجی تسلا می باشند. او اضافه کرد که ما به این دلیل به اپل “قبرستان تسلا” می گوییم. او گفته که در کمپانی شعاری وجود دارد که “اگر نتوانید در تسلا کار کنید، برای کار به اپل خواهید رفت.”

وقتی از ماسک پرسیده شد که آیا اپل را به عنوان یک رقیب جدی در نظر می گیرید یا خیر، او باز با کنایه گفت که ساخت خودرو به آسانی ساخت ساعت هوشمند یا گوشی هوشمند نیست.

ماسک با خنده ادامه داده است که:

آیا به ساعت اپل نگاهی انداخته اید، نه جدی می گویم. این خوب است که اپل می خواهد به سمت ساخت خودرو برود، اما خودرو ها پیچیده تر از ساعت ها و گوشی های هوشمند می باشند. شما نمی توانید به یک سازنده  بروید و بگویید برای من یک خودرو بساز.  اما برای اپل، ساخت یک خودرو منطقی ترین چیزی است که بالاخره یک محصول با ارزش بسازد. ساخت یک قلم جدید یا آیپدی بزرگ تر کافی نیستند.

نظر شما در مورد صحبت های مدیر عامل کمپانی تسلا چیست؟ آیا با او هم عقیده هستید و فکر می کنید اپل نباید وارد عرصه ساخت خودرو شود یا مخالف با عقیده ماسک هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید