آخرین تلاش Sony برای کسب سود بیشتر در بازار گوشی های هوشمند - تکفارس 
آخرین تلاش Sony برای کسب سود بیشتر در بازار گوشی های هوشمند - تکفارس 

آخرین تلاش Sony برای کسب سود بیشتر در بازار گوشی های هوشمند

رهام بوربور
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - 09:18
آخرین تلاش Sony برای کسب سود بیشتر در بازار گوشی های هوشمند - تکفارس 

به تازگی در گزارشی گفته شده که در صورت عدم دستیابی به سود مورد نظر کسب و کار گوشی های هوشمند خود را رها خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

طبق گزارشی جدید، Kazuo Hirai گفته است که اگر در سال ۲۰۱۶ به آن سود مورد نظر دست پیدا نکنیم، به طور کلی این کسب و کار را رها خواهیم کرد. در ماه آوریل این کمپانی سودی معادل ۳۱۰ میلیون دلار داشته است در حالی که آنها می خواهند تا در سال ۲۰۱۶ سودی معادل ۴۸۰ میلیون دلار داشته باشند.

یکی از مشکلات این کمپانی این است که نمی تواند گوشی های هوشمند خود را در ایالات متحده به عرضه برساند و در حال حاضر این کمپانی چیزی حدود ۱ درصد بازار ایالات متحده را به خود اختصاص داده است و همین موضوع باعث سود کمتر آنها می شود. در ژاپن نیز Sony حدود ۱۷.۵ درصد بازار را به خود اختصاص داده است. همه این دلایل ذکر شده دست به دست هم داده اند تا کسب و کار گوشی هوشمند این کمپانی را رهگذر نیستی کنند.

Sony-Xperia

آیا سال ۲۰۱۶ سری Xperia رهگذر نیستی می شود؟!

این در حالی است که این کمپانی برای آخرین تلاش خود قصد دارد سری Z5 را راهی بازار بکند، این سری از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است به خصوص Xperia Z5. گوشی هوشمند Xperia Z5 به عنوان اولین گوشی هوشمند می خواهد تا به شما رزولوشن ۴K را ارائه بدهد (البته در بخش فیلمبرداری و رزولوشن صفحه نمایش آن FULL HD خواهد بود). اما بدون داشتن شراکتی در بازار ایالات متحده ممکن است که کمپانی Sony قید این کسب و کار را بزند اما با این حال نام Xperia در تاریخ صنعت گوشی های هوشمند ذکر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.