بهترین و جدیدترین ویجت های Android (ماه مهر) - تکفارس 
بهترین و جدیدترین ویجت های Android (ماه مهر) - تکفارس 

بهترین و جدیدترین ویجت های Android (ماه مهر)

رهام بوربور
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - 19:51
بهترین و جدیدترین ویجت های Android (ماه مهر) - تکفارس 

این هفته شما را با ویدجت های جالبی آشنا خواهیم ساخت و لازم به ذکر است که این ویدجت ها کاملا رایگان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

خیلی از کاربران Android همیشه به دنبال ویدجت صفحه اصلی(HOME) هستند و برای آن دسته از افراد باید بگویم که در ادامه با بهترین ویدجت های این ماه روبرو خواهند بود. ما همیشه شما را با یک سری ویدجت های جالب برای گوشی های هوشمند آشنا می کنیم و حال این هفته قصد داریم تا شما را با دو ویدجت جالب و جذاب آشنا کنیم که حسابی شما را درگیر خود خواهند کرد و جلوه زیبایی نیز به گوشی شما خواهتد داد.

Vinty-Widgets-for-Zooper-Widget

ویدجت های Vinty برای ویدجت Zooper

Download (رایگان)

 

این بار می خواهیم شما را با ویدجتی آشنا کنیم که در Play Store نیز عرضه شده است. نام این ویدجت Zooper و برای صفحه اصلی (HOME) تعبیه شده است. حال برای آن دسته از افرادی که این ویدجت را بر روی گوشی خود نصب کرده اند باید بگویم که خوشبختانه یک سری ویدجت های جدید Vinty برای این ویدجت منتشر شده است که با خود ۵۱ پوسته مختلف برای ویدجت Zooper به یدک می کشد. علاوه بر این پوسته این ویدجت ها با خود چهار ویدجت ساعت و زمان، دو ویدجت موتور جستجوگر، چهار ویدجت وضعیت هوا و دو ویدجت باتری نیز به یدک می کشند بنابراین جلوه جدیدی به گوشی شما خواهند داد.

Total-Widgets

ویدجت های Total

Download (رایگان)

این ویدجت ها فوق العاده خواهند بود و بخش های مختلفی را به صفحه اصلی (HOME) اضافه خواهند کرد یکی از بهترین این بخش ها بخش جمع آوری اخبار است که با رسانه های خبری چون Google News, Reddit, NY Times و … کار می کند و در آن شما می توانید جدیدترین اخبار جهان را دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.