با HTC One E9s دو سیم کارته بیشتر آشنا شوید - تکفارس 
با HTC One E9s دو سیم کارته بیشتر آشنا شوید - تکفارس 

با HTC One E9s دو سیم کارته بیشتر آشنا شوید

رهام بوربور
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - 18:36
با HTC One E9s دو سیم کارته بیشتر آشنا شوید - تکفارس 

از HTC One E9s نمی توان به عنوان یک مدل ارتقا یافته از E9 یاد کرد. در کل این گوشی هوشمند برای این کمپانی موفقیت آمیز نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

HTC همیشه سورپرایز های زیادی داشته است و این هفته HTC One E9s دو سیم کارته بدون هیچ پرده برداری بر روی وبسایت هندی HTC قرار گرفته بود. از آن نمی توان به عنوان مدلی از E9 یاد کرد چه برسد که بخواهیم از آن به عنوان یک مدل ارتقا یافته از E9 یاد کنیم بیشتر می توان گفت که این گوشی هوشمند یک Desire 820 بهینه سازی شده است.

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD (در حالی که E9 از رزولوشن FULL HD برخوردار بود) و نسبت به E9 ضخیم تر و سنگین تر است و چیپست آن نیز کند تر است و تنها برتری آن نسبت به E9 داشتن یک باتری کوچکتر است! به نظر من مقایسه E9 با  Desire 820 معقولانه تر است اما جالب است بدانید که باز هم در این مقایسه با پیروزی کاملی روبرو نخواهد بود.

به هر حال این گوشی هوشمند از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل و یک دوربین ۴ اولتراپیکسل ثانویه نیز بهره می برد. برای این گوشی هوشمند چیپست MediaTek MT6752M در نظر گرفته شده است و همچنین این گوشی هوشمند از دو سیم کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست ؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید