اپ شناس: بهترین برنامه های ماه گذشته برای گوشی های هوشمند - تکفارس 
اپ شناس: بهترین برنامه های ماه گذشته برای گوشی های هوشمند - تکفارس 

اپ شناس: بهترین برنامه های ماه گذشته برای گوشی های هوشمند

رهام بوربور
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 21:47
اپ شناس: بهترین برنامه های ماه گذشته برای گوشی های هوشمند - تکفارس 

ماهگذشته یکی از بهترین ماه های سال ۲۰۱۵ برای صنعت گوشی بوده است، در این ماه با برنامه های زیادی روبرو بودیم که هر کدام نسبت به دیگری برتری خاصی دارد، برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها با تکفارس همراه باشید.

appshenaas

همانطور که می دانید ماهگذشته ماه پرباری بود و در این ماه با بهمنی از گوشی های جدیدی چون Galaxy جدید، iPhone جدید و Nexus جدید روبرو بودیم اما لازم به ذکر که در این ماه برنامه های فوق العاده ای نیز عرضه گردید است. در ادامه ما نگاه اجمالی بر روی برنامه هایی که در ماهگذشته برای Android, iPhone و Windows Phone منتشر شده خواهیم انداخت.

Android و iOS :

Google Keep

دانلود برای Android | iOS

googlekeep

Google Keep جزو یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری است و جالب است بدانید که این برنامه بر روی گوشی های هوشمند و دکستاپ نیز قابل اجرا است. این برنامه از سیستم رنگ آمیزی جالبی برخوردار است (در این برنامه ۸ نوع رنگ مختلف گنجانده شده است که شما می توانید هر کدام از آنها را برای موضوعی خاص انتخاب کنید مثلا می توانید رنگ قرمز را برای یادداشت برداری مسائل شخصی خود انتخاب کنید) به این شکل شما به راحتی می توانید یادداشت های خود را در دسته بندی مناسب قرار دهید تا در صورت نیاز سریعا بتوانید آنها را بیابید.

TransferWise

دانلود برای Android | iOS

TransferWise

این برنامه برای انتقال مبلغی از بانک به حساب شخصی دیگر است. بنابراین دیگر نیاز نیست که به بانک بروید و تنها با چند کلیک می توانید مبلغ مورد نظر را به حساب شخص مورد نظر واریز کنید. موضوع جالب در مورد این برنامه این است که در صورت استفاده از آن مبلغ کمی نیز ذخیره خواهید کرد. بنابراین برای آن دسته از افرادی که کار های بانکی زیادی دارند و سرشان نیز حسابی شلوغ است این برنامه حسابی کار آمد خواهد بود.

 French Lessons by Frantastique

دانلود برای iOS | Android

FrenchLessonsby Frantastique

این برنامه به شما در یادگیری زبان فرانسوی حسابی کمک میکند. این برنامه به شما آن چیزی که بیشتر به آن نیاز دارید را نیز یاد می دهد. جالب است بدانید که در این برنامه هر روز با آهنگ ها، متون و فیلم های مختلف روبرو خواهید بود بنابراین این برنامه برای مدتی تکراری نخواهد بود. پس اگر به دنبال یادگیری زبان فرانسوی و انواع لهجه های آن هستید به شما این برنامه را توصیه می کنم.

Google Street View

دانلود برای Android | iOS

GoogleStreetView

برنامه Google’s Street View به شما این امکان را می دهد تا یک مکان گسترده را سریعتر و راحت تر به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کنید، علاوه بر این با استفاده از این برنامه شما می توانید ویدئو نیز از دوربین های ۳۶۰ درجه آپلود کنید. در کل برنامه Street View برای کاشفان و عکاسان حسابی کار آمد است.

Microsoft Send

دانلود برای Android | iOS

MicrosoftSend

این برنامه حس یک ایمیل بدون حاشیه (بدون نوشتن موضوع ایمیل، بدون نوشتن ایمیل شخص مورد نظر) را می دهد و در این برنامه فقط کافی است که تایپ کنید و سپس گزینه ارسال را بزنید، یکی از ویژگی های جالب این برنامه این است که شما می توانید سرویس های دیگر یعنی Skype, Whatsapp یا Viber را دیسلایک کنید.

Mirrativ

دانلود برای Android

mirrativ

Mirrativ برنامه ای است که به وسیله آن می توانید بازی دیگران را به طور زنده مشاهده کنید، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بگذارید دیگران نیز بازی شما را مشاهده کنند البته این برنامه نیاز به اینترنت پر سرعت دارد بنابراین شاید دچار مشکل شوید.

Bing Ads

دانلود برای Android | iOS

bingads

با این برنامه می توانید پی ببرید که تبلیغات سایتتان در چه حالند، مثلا می توانید پی ببرید که تاکنون چند بار بر روی تبلیغات شما کلیک شده و متوسط هزینه هر بار کلیک چقدر بوده است.

BuzzFeed News

دانلود برای Android | iOS

BuzzFeed

در برنامه BuzzFeed می توانید با آخرین اخبار جهان همراه باشید، در آن با پوشش های خبری زنده نیز روبرو خواهید بود. همین مسائل باعث شده که نام این برنامه را در کنار رسانه های خبری چون Vox, Ozy, Digg, Quartz و … بیاوریم.

Android Pay

دانلود برای Android

AndroidPay

با این برنامه شما با اطمینان کامل می توانید با گوشی خود از بیش از ۱ میلیون فروشگاه آمریکا خریداری کنید. برای انجام اینکار فقط کافی است که اطلاعات مورد نظر را وارد کنید و سپس هر وقت که به فروشگاه رفتید و خواستید که چیزی بخرید کافی است که گوشی خود را کنار یک کارت خوان نگاه دارید تا پرداخت انجام شود.

Cocktailer

دانلود برای Android

cocktailer

با برنامه Cocktailer می توانید طرز درست کردن غذا های مختلف را یاد بگیرید. در حال حاضر این برنامه در مرحله بتا قرار دارد اما با این حال جزو یکی از دوست داشتنی ترین برنامه های طرز درست کردن غذاهای مختلف به حساب می آید.

Minimal To Do

دانلود برای Android

minimaltodo

این برنامه از حجم کمی برخوردار است و بسیار کار آمد نیز است. با این برنامه شما می توانید برای کار های مختلف خود زمان بندی کنید. کار با این برنامه بسیار راحت است و در کمترین زمان ممکن می توانید زمان بندی های خود را انجام دهید.

Moto Body

دانلود برای Android

motobody

برنامه Moto Body با آنالیزی که انجام می دهد به شما در داشتن بدنی سالم کمک خواهد کرد. این برنامه تعداد قدم هایی که برداشتید، فعالیت های قلبی و مقدار کالری که سوزاندید را آنالیز می کند و به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه به شما می گوید که چقدر باید قدم بردارید تا بدنی سالمتر داشته باشید.

MovieDay

دانلود برای Android

MovieDay

MovieDay برنامه ای است که برای لحظه شماری عرضه یک فیلم از آن استفاده می شود، این برنامه از محیط زیبایی برخوردار است و در این برنامه شما می توانید بگویید که چه فیلم هایی را تاکنون مشاهده کردید و چه فیلم هایی را می خواهید مشاهده کنید و علاوه بر این موضوع با سیستم لحظه شماری که برای عرضه هر فیلم در نظر گرفته شده است شما به راحتی می توانید پی ببرید که فیلم مورد نظر شما به طور دقیق در چه زمانی عرضه می شود.

 PixPass

دانلود برای Android

PixPass

رمز های آسان همیشه دردسر ساز می شوند و متاسفانه رمز های طولانی نیز به خاطر سپردنشون معمولا کار سختی است، اما جالب است بدانید که برنامه PixPass نه تنها از ربوده شدن زمر شما جلوگیری می کند بلکه آنها را بر روی تصاویر خودتان نیز قرار می دهد. بنابراین زمانیکه رمز خود را فراموش کردید فقط کافی است که به تصاویر موجود در برنامه تان نگاه کنید تا رمز خود را به یاد بیاورید.

Slash Keyboard

دانلود برای iOS

SlashKeyboard

Slash یک برنامه رایگان کیبورد است که با استفاده از آن می توانید بدون سویچ کردن بین برنامه ها متن مورد نظر خود را به طور همزمان برای چند سرویس ارسال کنید. با استفاده از این “/” می توانید لینک های Foursquare, GIFs, Spotify, Stickers, YouTube و سایر سرویس ها را قرار دهید و سپس متن مورد نظر در همه آنها ارسال خواهد شد.

MusiClock

دانلود برای iOS

musiclock

MusiClock برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد تا بدون تمرین قبلی به راحتی نت هایی که در بالای این برنامه نوشته شده را بزنید، این برنامه از امکانات ویژه دیگری نیز بهره می برد.

Hipstamatic

دانلود برای iOS

hipstamatic

بیشتر دارندگان گوشی های هوشمند Apple با این برنامه آشنایی لازم را دارند اما لازم به ذکر است که نسخه جدید این برنامه بروزشده نسخه اصلی آن است که در آن با یک سری امکانات جدید روبرو خواهید بود. در این برنامه شما می توانید به راحتی عکس هایی که گرفته اید را با شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید علاوه بر این شما می توانید بعد از عکس گرفتن در تصویر خود تغییراتی نیز ایجاد کنید.

Seedling Comic Studio

دانلود برای iOS

seedlingcomicstudio

با این برنامه به راحتی می توانید تصاویر خود را با یک پس زمینه از پیش تعیین شده ترکیب کنید و سپس برای ساخت کامیک خود باید از یکی از تم های Comic, Pixel, Space و … استفاده کنید.

Basil

دانلود برای iOS

basil

برنامه Basil دستور پخت انواع غذاها را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید آشپزی کنید. علاوه بر این این برنامه به شما مواد مورد نیاز برای تهیه یک غذا را نیز می گوید. موضوع جالب دیگر در مورد این برنامه این است که به شما جایگزین بهتری برای برخی از مواد برای پخت یک غذا پیشنهاد می دهد تا غذای سالم تری را نوش جان کنید!

Invite by Microsoft

دانلود برای iOS

invitebymicrosoft

برنامه Invite به شما این امکان را می دهد تا با دوستانتان قرار ملاقات بگذارید به خصوص زمانیکه قادر به دیدن یک دیگر نیستید می توانید ساعتی را برای ملاقات با دوستانتان در نظر بگیرید. اگر این برنامه را ندارید هیچ جای نگرانی نیست زیرا می توانید از طریق وب نیز با یکدیگر قرار ملاقات بگذارید.

Windows Phone :

Slack Beta

دانلود برای Windows Phone

Slack

این برنامه به عنوان یکی از معروف ترین برنامه برای ارتباط با یکدیگر شناخته می شود، این برنامه در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد، اما با این حال ارزش دانلود را دارد.

Telegram

دانلود برای Windows Phone

Telegram

Telegram یکی از بهترین برنامه های ارتباطی شناخته می شود، این برنامه از ویژگی های فوق العاده ای بر خوردار است. لینک فوق نیز مربوط به نسخه بروزشده این برنامه برای سیستم عامل Windows Phone میشود.

Realarm

دانلود برای Windows Phone

Realarm

برنامه Realarm با برنامه های دیگر هشدار دهنده حسابی فرق دارد، این برنامه هشدار دهنده علاوه بر اینکه از ظاهر زیبایی بر خوردار است، هر روز نیز شما را با آهنگ های راندومی جدیدی از خواب بیدار می کند بنابراین هر روزتان متفاوت خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.