تصویر رسمی از Lumia 550 لیک شد - تکفارس 
تصویر رسمی از Lumia 550 لیک شد - تکفارس 

تصویر رسمی از Lumia 550 لیک شد

امیرحسین
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 12:43
تصویر رسمی از Lumia 550 لیک شد - تکفارس 

می دانیم که شرکت مایکروسافت قصد معرفی از Lumia 950 و Lumia 950 XL را به همراه Lumia 550 را در طی مراسمی در روز ۶ اکتبر در شهر نیویورک دارد. حال تصویری از Lumia 550 دستگاه منتشر شد؛ که در ادامه مطلب آن را مشاهده خواهید کرد. با تکفارس همراه باشید.تصویری که مشاهده می کنید، متعلق به Lumia 550 می‌باشد که به توسط @evleaks منتشر شد. با توجه به سوابق این شخص، باید تصویر زیر را رسمی دانست.

پیش از این نیز این دستگاه را دیده بودیم، بیشتر تصاویر منتشر شده، Lumia 550 را در چهار رنگ سفید، قرمز، آبی و مشکی نشان داده بودند. ضمن اینکه کم تر این اسمارت فون را در رنگ سفید دیده بودیم.

گفته می شود که Lumia 550 از چیپست شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 210 SoC قدرت خواهد گرفت. نمایشگر آن نیز ۴.۷ اینچی ۷۲۰p AMOLED خواهد بود. انتظار می رود که این دستگاه با رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی قابل ارتقا عرضه گردد. گنجایش باتری آن نیز ۱۹۰۵ میلی آمپر ساعت اعلام شده است. سیستم عامل آن نیز ویندوز ۱۰ موبایل ذکر شده است. ضمن اینکه دوربین آن نیز ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

در پایان، قابل ذکر است که Lumia 550 در کنار دو پرچم دار جدید مایکروسافت، یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL و به همراه دو تبلت در روز ۶ اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.