در آپدیت ۳٫۰۰ کنسول PS4 قابلیت USB Music Player توسط سونی حذف گردید - تکفارس 
در آپدیت ۳٫۰۰ کنسول PS4 قابلیت USB Music Player توسط سونی حذف گردید - تکفارس 

در آپدیت ۳٫۰۰ کنسول PS4 قابلیت USB Music Player توسط سونی حذف گردید

علیرضا نیک‌ اندیش
۹ مهر ۱۳۹۴ - 22:56
در آپدیت ۳٫۰۰ کنسول PS4 قابلیت USB Music Player توسط سونی حذف گردید - تکفارس 

هم اکنون آپدیت موردانتظار کنسول نسل هشتمی سونی یعنی آپدیت نسخه ۳٫۰۰ بعد از هفته ها انتظار در دسترس قرار گرفت . این آپدیت که می توان از قابلیت های جدید و کاربردی آن به تماشای گیم پلی دوستانتان به صورت زنده ، ذخیره عکس ها در PS4 با فرمت PNG ،بخش گروه ها ، استریم کردن ویدیو ها در Twitter ، درخواست دوسنی و خیلی موارد دیگر اشاره کرد . اما به تازگی خبری مبنی بر حذف قابلیت USB Music Player توسط سونی منتشر شده که می توانید برای مشاهده کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

برنامه USB Music Player در حقیقت یکی از کم طرفدارترین اپلیکیشن ها در PS4 بود ، زیرا با داشتن Media Player واقعا جه نیازی به یک اپلیکیشن پخش صدا با همان امکانات Media Player وجود دارد . برنامه USB Music Player که برای اولین بار در آپدیت ۲٫۰۰ قرار گرفت و استقبال چندانی از نشد تا اینکه در جدیدترین آپدیت یعنی آپدیت ۳٫۰۰ سونی این اپلیکیشن را حذف کرد .  واقعا این سوال برای خیلی ها پیش می آید که من کنسول را برای بروز بودن در بازی کردن تهیه کردم نه بیشتر ، پس چه نیازی به یک برنامه برای اجرای موسیقی از طریق USB می تواند وجود داشته باشد .

آپدیت نسخه ۳٫۰۰ کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 هم اکنون برای دانلود در دسترس است و شما می توانید هم اکنون کنسول خود را به جدیدترین مدل بروز رسانی کنید .

 

به صفحه اینستاگرام Techfars نیز سر بزنید :

@techfars.official

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.