سرویس Shortlist منتشر شد - تکفارس 
سرویس Shortlist منتشر شد - تکفارس 

سرویس Shortlist منتشر شد

رهام بوربور
۹ مهر ۱۳۹۴ - 21:45
سرویس Shortlist منتشر شد - تکفارس 

بالاخره سرویس Shortlist منتشر شد، این سرویس به شما این امکان را می دهد تا بیش از ۱۵۰ فیلم “تحسین شده توسط منتقدان” را به طور زنده مشاهده کنید و برای اشتراک در این سرویس نیز باید به طور ماهیانه ۵ دلار بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بعد از حدود یک سال در انتظار به سر بردن بالاخره کمپانی های Tribeca و Lionsgate سرویس پولی پخش زنده فیلم خود را منتشر کردند، نام این سرویس Shortlist و برای اشتراک باید ماهیانه ۵ دلار بپردازید و لازم به ذکر که این برنامه به کاربران بیش از ۱۵۰ فیلم “تحسین شده توسط منتقدان” را ارائه می دهد از جمله این فیلم ها می توان به Among them are Crash, City of God, Chasing Amy, Fargo and The Producers و … اشاره داشت.

Cheadlelede

در حال حاضر Tribeca Shortlist فقط بر روی وب و برای iPad در دسترس است، این سرویس سال آینده برای iPhone, Fire TV و Roku نیز در دسترس خواهد بود. در سال ۲۰۱۶ نیز این سرویس برای Apple TV و Android در دسترس قرار می گیرد. Tribeca که یکی از شاخه های کمپانی فستیوال فیلم Tribeca، اعلام کرده است که برای اشتراک تا آخر سال ۲۰۱۵ قیمتی معادل ۵ دلار در نظر گرفته شده است اما بعد از پایان سال قیمت آن به ۶ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

با این اوصاف اگر هنوز نیز قصد دسترسی به این سرویس را دارید و در صورتی که دو دل هستید می توانید از این لینک برای نسخه آزمایش رایگان این عنوان ثبت نام کنید تا پی ببرید که محیط کاربری آن به چه شکلی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.