از ویژگی های جدید Facebook پرده برداری شد - تکفارس 
از ویژگی های جدید Facebook پرده برداری شد - تکفارس 

از ویژگی های جدید Facebook پرده برداری شد

رهام بوربور
۹ مهر ۱۳۹۴ - 17:46
از ویژگی های جدید Facebook پرده برداری شد - تکفارس 

با ویژگی های جدید Facebook بیشتر آشنا شوید، این ویژگی ها لذت شما از گشت و گذار در فیسبوک را دوبرابر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این ویژگی ها با تکفارس همراه باشید.

برای اینکه سرنوشت این شبکه اجتماعی مانند MySpace نشود، کمپانی Facebook در روز چهارشنبه اعلام کرد که یک سری ویژگی جدید برای پروفایل کاربران در نظر گرفته است. اولین تغییر این است که شما می توانید به جای تصویر پروفایل خود یک ویدئو looping بگذارید. بنابراین از این به بعد می توانید از پروفایل خود بیشترین لذت ممکن را ببرید.

2015-09-30-image

علاوه بر این Facebook قابلیت تصویر پروفایل موفقت را نیز در دسترس شما قرار داده است که به شما این امکان را می دهد تا قبل از اینکه تصویر پروفایل اصلی خود را بگذارید تصویری را برای آن مدت زمان محدود بگذارید. Aigerim Shorman و Tony Hsieh نیز به شما پیشنهاد می کنند که زمانیکه روز تولدتان یا روز مهمی ( مثلا اگر روزی یک بازی بزرگ فوتبال برگزار می شود)  است از این قابلیت استفاده کنید تا برای آن روز یا آن مدت زمان تصویر متفاوتی داشته باشید.

2015-09-30-image-2

علاوه بر این تصاویر پروفایل نیز حجیم تر از قبل شده اند، علاوه بر این شما می توانید ۵ تصویر feature نیز در بالای پروفایل خود قرار دهید، همچنین شما می توانید خود بگویید که کدام یک از اطلاعات شما را سایرین بتوانند مشاهده کنند. Facebook اعلام کرد که این ویژگی ها در حال حاضر برای برخی از کاربران iPhone در کالیفرنیا و انگلستان در دسترس است. برای سایر مناطق نیز در آینده ای نزدیک در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.