با ویژگی جدید برنامه Rhapsody آشنا شوید - تکفارس 
با ویژگی جدید برنامه Rhapsody آشنا شوید - تکفارس 

با ویژگی جدید برنامه Rhapsody آشنا شوید

رهام بوربور
۹ مهر ۱۳۹۴ - 12:09
با ویژگی جدید برنامه Rhapsody آشنا شوید - تکفارس 

به تازگی از ویژگی برای برنامه Rhapsody پرده برداری شده است، این ویژگی مربوط به کودکان می شود یعنی اینکه از این به بعد کودکان نیز می توانند آهنگ های مرتبط با رده سنی خود را نیز گوش کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این ویژگی با تکفارس همراه باشید.

در طی ماه های گذشته Rhapsody بر روی ساخت یک برنامه بهتر برای گوشی های هوشمند تمرکز داشته است، حال به تازگی از یک ویژگی جدید برای این برنامه پخش زنده موزیک رونمایی شده است. این ویژگی کمی با سایر ویژگی های این برنامه متفاوت است، این ویژگی به طور اختصاصی برای کودکان طراحی شده است و در قالب یک بروزرسانی به نسخه های iOS و Android برنامه Rhapsody راه پیدا خواهد کرد.

001

بنابراین با این ویژگی دیگر والدین نمی خواهد نگران کودکان خود باشند که آهنگ های فراتر از رده سنی خود را گوش کنند زیرا برای کودکان آهنگ های Kidz Bop، Disney و سایر آهنگ های مناسب با رده سنی آنها در نظر گرفته شده است طبق گفته کمپانی سازنده این برنامه. برای این ویژگی بخش هایی چون آهنگ های تائید شده توسط پدر و مادر، آهنگ های مورد علاقه کودکان و یک بخش به نام bookmarks در نظر گرفته شده است بنابراین کودکان می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را به این لیست اضافه کنید و هر وقت که دوست داشتید دوباره آنها را گوش بکنید.

اگر شما یکی از مشترکین این برنامه هستید، برای بهره برداری از این ویژگی فقط کافی است که از طریف منو اصلی به بخش navigation بروید و آنرا به آسانی برای کودکان خود بهینه سازی کنید و سپس کودک شما می تواند آهنگ های مورد علاقه خود را گوش بدهد. در حال حاضر گزینه بهینه سازی این برنامه برای کودکان بر روی نسخه Android این برنامه وجود دارد و به زودی نیز بر روی نسخه iOS نیز در دسترس قرار می گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید