Microsoft Store UK دو گجت Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد - تکفارس 
Microsoft Store UK دو گجت Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد - تکفارس 

Microsoft Store UK دو گجت Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد

امیرحسین
۸ مهر ۱۳۹۴ - 19:52
Microsoft Store UK دو گجت Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد - تکفارس 

فروشگاه رسمی شرکت مایکروسافت در بریتانیا، یعنی Microsoft Store UK دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950XL که نخستین گجت‌هایی هستند که از ویندوز ۱۰ بهر می‌برند؛ را لیست کرد. این فروشگاه آنلاین، دستگاه‌های نام برده را در بخش “Windows 10 Ready Phones” خود قرار داده است. با تکفارس همراه باشید.این موضوع در حالیست که هنوز چند روز تا معرفی رسمی این دو دستگاه باقیست. در واقع شرکت مایکروسافت قصد معرفی رسمی این دستگاه‌ها را در روز ۶ اکتبر دارد.

همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، به جای قیمت، این وب‌سایت XXX.XX را قرار داده است.

بر اساس گزارش‌‌‌های قبلی، دو پرچم‌دار جدید شرکت مایکروسافت، یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL با صفحه نمایش‌های ۵.۲ و ۵.۷ اینچی QHD (هردو دستگاه) عرضه خواهند شد. Lumia 950 XL که برادر بزرگتر دستگاه دیگر است؛ از پردازنده Snapdragon 810 شرکت کوالکام بهره می‌برد. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است و قابلیت ارتقا نیز دارد. همچنین ظرفیت باتری آن نیز ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌باشد.

اما بردار کوچکتر، یعنی Lumia 950، این دستگاه چیپست Snapdragon 808 را بر خود می‌بیند. همچنین باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت گنجایش دارد. هر دو دستگاه دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با سه فلش LED می‌باشند. همچنین از USB-C نیز پشتیبانی می‌کنند.

کم‌تر از یک هفته دیگر، شرکت مایکروسافت روز ۶ اکتبر در شهر نیویورک از دو دستگاه نام برده، در کنار Lumia 550 و دو تبلت رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید