گوگل Pixel C را معرفی کرد - تکفارس 
گوگل Pixel C را معرفی کرد - تکفارس 

گوگل Pixel C را معرفی کرد

امیرحسین
۷ مهر ۱۳۹۴ - 21:11
گوگل Pixel C را معرفی کرد - تکفارس 

همه شما می‌‌دانید، شرکت گوگل لحظاتی قبل، طی مراسمی از محصولات خود در شهر نیویورک رونمایی کرد. در این بین نام یک تبلت با نام Pixel C به چشم می‌خورد. گوگل با معرفی از این دستگاه، مشخصات آن را نیز اعلام کرد. می‌توانید آن‌ها را در ادامه مطلب ببینید. با تکفارس همراه باشید.

به هرحال، همه ‌ما می‌دانیم که شرکت گوگل قصد دیجیتالی کردن تمام وسایل خانه را دارد؛ از عینک گرفته تا آشپزخانه. یکی از رو، تبلت جدید این شرکت با نام Pixel C و اندروید ۶.۰ معرفی گردید.

Google Pixel C دارای صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۸۰۰ می‌باشد. با حساب ppi این دستگاه ۳۰۸ می‌باشد. چیپست Nvidia Tegra X1 از پردازنده چهار هسته‌ای آن پشتیبانی خواهد کرد. ضمن اینکه چیپست گرافیکی آن نیز Maxwell می‌باشد. حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایتی می‌باشد. همچنین از USB-C و IO نیز پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانید بدین وسیله این تبلت را شارژ کنید.

اگر درباره قیمت این دستگاه سوال می‌کنید، جواب شما ۴۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۵۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی می‌باشد. البته این قیمت بدون احتساب کیبرد آن می‌باشد. می‌توانید صفحه کلید این دستگاه را با قیمت ۱۴۹ دلار به صورت جداگانه خریداری کنید. هنوز زمان عرضه این دستگاه مشخص نشده است اما گوگل وعده عرضه آن تا تعطیلات امسال را به مشتریان خود داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید