اندروید ۶.۰ مارشمیلو ۵ اکتبر برای نکسوس‌ها منتشر خواهد شد - تکفارس 
اندروید ۶.۰ مارشمیلو ۵ اکتبر برای نکسوس‌ها منتشر خواهد شد - تکفارس 

اندروید ۶.۰ مارشمیلو ۵ اکتبر برای نکسوس‌ها منتشر خواهد شد

امیرحسین
۶ مهر ۱۳۹۴ - 22:13
اندروید ۶.۰ مارشمیلو ۵ اکتبر برای نکسوس‌ها منتشر خواهد شد - تکفارس 

در تابستانی که گذشت، گوگل کار بر روی اندروید ۶.۰ با نام مارشمیلو را تایید کرد. دیری نپایید که تاریخ انتشار آن نیز مشخص شد. مطابق انتظار، نخستین دستگاه‌هایی که اندروید ۶.۰ را دریافت خواهند کرد؛ نکسوس‌ها هستند. حال لیستی از اسمارت‌فون‌های گوگل منتشر گردیده است که این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد. با تکفارس در ادامه همراه باشید.انتشار این سیستم‌عامل در روز ۵ اکتبر روی خواهد داد. در همین روز، گوگل اندروید ۶.۰ مارشمیلو را برای نکسوس‌هایی که ظرفیت آن را داشته باشند؛ منتشر خواهد شد. این لیست شامل LG Nexus 5 ،Motorola Nexus 6 ،Asus Nexus 7 (2013) ،HTC Nexus 9، و Asus Nexus Player می‌باشد.

این مسئله به معنای منتشر نشدن LG Nexus 4, Asus Nexus 7 (2012), and Samsung Nexus 10 برای دستگاه‌های قدیمی مانند LG Nexus 4 ،Asus Nexus 7 2012، و Samsung Nexus 10 منتشر نخواهد شد. همچنین (Android Open Source Project (AOSP نیز درهمان روز، یعنی ۵ اکتبر منتشر خواهد شد.

این مسئله توسط خرده فروشی کانادایی Telus مطرح شد. همچنین احتمال معرفی رسمی اندروید ۶.۰ مارشمیلو در مراسم فردا که در آن LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P نیز معرفی خواهند شد؛ وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.