اپل رکورد فروش آیفون ها را شکست: ۱۳ میلیون دستگاه در سه روز - تکفارس 
اپل رکورد فروش آیفون ها را شکست: ۱۳ میلیون دستگاه در سه روز - تکفارس 

اپل رکورد فروش آیفون ها را شکست: ۱۳ میلیون دستگاه در سه روز

مسعود مقدم
۶ مهر ۱۳۹۴ - 20:15
اپل رکورد فروش آیفون ها را شکست: ۱۳ میلیون دستگاه در سه روز - تکفارس 

اپل اعلام کرد که طی فروش آیفون های ۶ اس و مدل پلاس آن، توانسته است رکورد جدیدی را در بخش فروش آیفون ها در تاریخ این کمپانی به ثبت برساند. این دو گوشی توانستند روی هم دیگر حدود ۱۳ میلیون واحد فروش داشته باشند؛ این در حالیست که ۱۲ کشور میزبان توضیع آن ها بودند که عبارتند از: استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند، پورتو ریکو، سنگاپور، آمریکا و انگلیس.

برای مقایسه ی فروش آیفون های جدید با اعداد و ارقام قبلی، باید بگوییم که آیفون ۶ و ۶ پلاس در سال گذشته با هم حدود ۱۰ میلیون، و ۵s و ۵c به طور تقریبی ۹ میلیون دستگاه فروش را در بازه ی زمانی مشابه تجربه کردند. هم چنین اپل اعلام کرد که به زودی ۴۰ کشور دیگر نیز به صورت رسمی آغاز به فروش iPhone 6s و iPhone 6s Plus خواهند کرد.

بدین ترتیب در نهم اکتبر این دو اسمارت فون محبوب در اندورا، اتریش، بلژیک، بوسنی، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، یونان، گرین لند، مجارستان، آیسلند، ایرلند، جزیره ی من، ایتالیا، لیختن اشتاین، لتونی، لیتوانی، لوکسامبورگ، مالدیو، مکزیک، موناکو، هلند، نروژ، لهستان، پرتقال، رومانی، روسیه، اسلوواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و تایوان نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

هم چنین از دهم اکتبر خریداران ساکن در کشور های بحرین، اردن، کویت، قطر، عربستان صعودی و امارات نیز می توانند از مراکز معتبر نسبت به خرید نسل جدید آیفون ها اقدام کنند. کشور های هند، مالزی و ترکیه نیز در شانزدهم اکتبر قادر به خرید یکی از آیفون های جدید خواهند بود. اپل گفته است که تا پایان سال جاری میلادی، آیفون های جدید در ۱۳۰ کشور دیگر عرضه خواهند شد که متاسفانه اسم ایران در آن ها به چشم نمی خورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.