قابلیت Wi-Fi Assist سیستم عامل iOS 9 همیشه هم خوب نیست - تکفارس 
قابلیت Wi-Fi Assist سیستم عامل iOS 9 همیشه هم خوب نیست - تکفارس 

قابلیت Wi-Fi Assist سیستم عامل iOS 9 همیشه هم خوب نیست

پدرام علی نیا
۶ مهر ۱۳۹۴ - 18:55
قابلیت Wi-Fi Assist سیستم عامل iOS 9 همیشه هم خوب نیست - تکفارس 

سیستم عامل iOS 9 که یک قدم در جهت تکامل سیستم عامل موبایلی شرکت اپل است. این سیستم عامل با قابلیت‌های زیادی عرضه شده، از جمله حالت صرفه جویی انرژِی، پاسخ های هوشمندانه‌تر سیری، و پیشرفت های قابل توجه در اعمال پردازشی تنها چندمورد از مهم ترین ویژگی ها و پیشرفت های این سیستم عامل است. در این میان بعضی قابلیت‌ها که کاربردی هم هستند از دید پنهان مانده‌اند.
یکی از این قابلیت ها حالت کمک کننده Wi-Fi است.این قابلیت جدید iOS 9 که روی کاغذ بسیار کاربردی بنظر می‌رسد امکان دارد تا در واقعیت ضرر زننده باشد! عملی که این ویژگی به صورت کلی انجام می‌دهد این است نوع اتصال اینترنت دستگاه را به حالت استفاده از سیم کارت تغییر می‌دهد در زمانیکه سیگنال Wi-Fi ضعیف باشد و یا با بعضی مشکلات در آن لحظه روبرو باشد. چه خوب چه بد این قابلیت به صورت پیش فرض فعال شده است.
این قابلیت بصورت جدی می‏‌تواند برای کسانی که از اینترنت سیم کارت استفاده نمی‌کنند مشکل ایجاد کند، آن هم به این صورت که فرض کنید در حال تماشای ویدئویی در اینترنت هستید و یا از یک وب سایت سنگین دیدن می‌کنید اما اتصال Wi-Fi شما خیلی خوب نباشد، در این لحظه اینترنت سیم کارت شما فعال شده و هزینه‌های سنگینی برایتان به وجود بیاورد!!
برای غیر فعال کردن این قابلیت کافیست تا ۳ مرحله‌ی ساده زیر را طی کنید:

Step-1

Step-2

Step-3

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید