حجم بازی Uncharted : Nathan Drake Collection مشخص شد - تکفارس 
حجم بازی Uncharted : Nathan Drake Collection مشخص شد - تکفارس 

حجم بازی Uncharted : Nathan Drake Collection مشخص شد

علیرضا نیک‌ اندیش
۶ مهر ۱۳۹۴ - 16:10
حجم بازی Uncharted : Nathan Drake Collection مشخص شد - تکفارس 

یکی از القابی که می توان به نسل هشتم داد ، نسل ریمستر ها است . تا به حال خیلی از بازی های نسل هفتم و حتی ششم برای نسل هشتم بازسازی یا همان ریمستر شده اند از جمله The Last Of Us Remaster ، God Of War 3 Remaster ، The Halo ، GTA V و خیلی از بازی های دیگر که می توان یک لیست از آن ها تهیه کرد ، اما به جرات می توان گفت پس از انتشار Gears Of Wears Ultimate Edition موردانتظارترین ریمستر Uncharted : Nathan Drake Collection می باشد که مجموعه ای بازسازی شده از سه نسخه منتشر شده از سری Uncharted در نسل هفتم می باشد . اما به تازگی حجم بازی نیز مشخص شده که پیشنهاد می کنم برای مشاهده کامل خبر و حجم بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

اگر شما می خواهید در ماه اکتبر از فضای هارد خود نگه دارید برای بازی Uncharted : The Nathan Drake پس باید ۴۴٫۴۶ گیگ فضای خالی حداقل نگه دارید .

بازی Uncharted : The Nathan Drake Collection بازسازی مجموعه ای از بازی های منتشر شده از سری  Uncharted در نسل هفتم می باشد که این مجموعه شامل بازی های Uncharted: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves and Uncharted 3: Drake’s Deception along می شود که قابلیت Photo Mode و مجتویات دیگری در این مجموعه قرار دارد .

با خرید بازی Uncharted : The Nathan Drake Collection می توانید به بتای Uncharted 4 : The Theif End از تاریخ ۴ تا ۱۳ دسامبر دسترسی پیدا کنید .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.