اطلاعات نهایی Nexus 6P را اینجا بخوانید - تکفارس 
اطلاعات نهایی Nexus 6P را اینجا بخوانید - تکفارس 

اطلاعات نهایی Nexus 6P را اینجا بخوانید

امیرحسین
۴ مهر ۱۳۹۴ - 22:21
اطلاعات نهایی Nexus 6P را اینجا بخوانید - تکفارس 

لحظاتی قبل اطلاعات و تصاویر نهایی از اسمارت فون جدید شرکت گوگل، یعنی Huawei Nexus 6P منتشر گردید. می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید. با تکفارس همراه باشید.در این تصاویر مشاهده می‌گردد که Huawei Nexus 6P قدری نسبت به تصاویر و اطلاعات قبلی بزرگتر گردیده است. همچنین این دستگاه در چهار رنگ مختلف به فروش خواهد رسید.

Huawei Nexus 6P با صفحه ‌نمایش ۵.۷ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ روانه بازار خواهد شد. بدنه فلزی نیز تایید شده است. همچنین چیپست این دستگاه Snapdragon 810 v2.1 ذکر شده است. باتری این دستگاه ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. وزن این دستگاه که در پایین خود اسپیکر دارد؛ ۱۷۸ گرم خواهد بود. همچنین می‌توانید این گجت را به وسیله USB-C و Qualcomm Quick Charge نیز شارژ کنید.

دوربین نیز نیز نسبت به مدل اولیه قدری بهبود یافته است. اسکنر اثر انگشت Huawei Nexus 6P نیز در پشت آن قرار دارد. سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمیلو نیز تایید شده است. از بهبودهای اندروید ۶.۰ می‌توان به بهبود استفاده از باتری و… اشاره کرد.

محصول جدید شرکت گوگل که با همکاری هوآوی ساخته شده است؛ در سه مدل ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. اگر درباره نوع فلز این دستگاه کنجکاو هستید؛ باید بگوییم که بدنه Huawei Nexus 6P از آلیاژ آلومینیوم با گرافیت تهیه شده است. غیر از رنگ طلایی که در انحصار ژاپن می‌‌‌باشد، باقی رنگ‌ها عرضه جهانی خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.