Galaxy S7 در فوریه ی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد - تکفارس 
Galaxy S7 در فوریه ی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد - تکفارس 

Galaxy S7 در فوریه ی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد

مسعود مقدم
۳ مهر ۱۳۹۴ - 01:36
Galaxy S7 در فوریه ی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد - تکفارس 

اگر اخبار جدیدی که از منابع کره ای به گوش می رسد حقیقت داشته باشند، پرچمداران جدید سامسونگ در ماه فوریه ی سال آینده ی میلادی عرضه خواهند شد. این منبع یکی از معتبر ترین شرکت هاییست که در حال حاضر در کره ی جنوبی فعالیت دارد.

دو سری از پرچمداران شماره ای قبلی سامسونگ یعنی Galaxy S5 و Galaxy S6 در کنفرانس Mobile World Congress یا به اختصار MWC که در بارسلونا برگزار شد، رونمایی شدند. این کنفرانس ها همیشه در ماه های فوریه یا می برگزار می شدند پس تعجبی ندارد اگر اس ۷ نیز در ماه گفته شده پرده برداری شود. این منبع هم چنین گفته است که بعد از رونمایی از آن ها در ماه فوریه، کاربران می توانند در ماه آپریل دستگاه های مورد نظر را خریداری کنند. این روال مانند برنامه ایست که سامسونگ در دو سال گذشته عملی کرده بود. همیشه در بین معرفی پرچمداران شماره ای سامسونگ، این شرکت به معرفی یک سری از گوشی های خود به نام نوت می پردازد تا همواره در طول سال از بزرگان دنیای تکنولوژی عقب نباشد.

احتمال می رود که پرچمداران بعدی سامسونگ به پردازنده های Snapdragon 820 و در نسخه ای دیگر به چیپست های Exynos M1 / 8890 تجهیز شوند. در گذشته نیز افرادی گفته بودند که مانند اس ۶، اس ۷ نیز دو مدل با صفحه نمایش تخت و یک مدل دیگر با نمایشگر خمیده مانند S6 Edge رونمایی و توضیع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.