Sprint در پاسخ به T-Mobile: آیفون ۶ اس تنها با پرداخت ۱ دلار در ماه! - تکفارس 
Sprint در پاسخ به T-Mobile: آیفون ۶ اس تنها با پرداخت ۱ دلار در ماه! - تکفارس 

Sprint در پاسخ به T-Mobile: آیفون ۶ اس تنها با پرداخت ۱ دلار در ماه!

مسعود مقدم
۳ مهر ۱۳۹۴ - 01:23
Sprint در پاسخ به T-Mobile: آیفون ۶ اس تنها با پرداخت ۱ دلار در ماه! - تکفارس 

در حالی که Verizon و AT&T از رقابت دو اپراتور دیگر و معروف آمریکایی بی خبرند، T-Mobile و Sprint در حال جنگ بر سر بهترین قیمت برای خرید آیفون های جدید به صورت قسطی می باشند. این در حالیست که افرادی که مایل به خرید به صورت قسطی از این اپراتور ها هستند باید در ازای پرداخت مبلغ بسیار بسیار ناچیزی در ماه، اسمارت فون قبلی خود را، با هر سازنده و هر مدلی که باشد به اپراتوری که از آن آیفون های جدید را خواهد خرید تحویل دهد.

T-Mobile در ازای یک آیفون ۶ اس نسخه ی ۱۶ گیگابایتی که به شما می فروشد، تنها ۵ دلار در ماه دریافت خواهد کرد. این خبریست که چند ساعت پیش از طریق سایت تک فارس به کاربران اعلام کردیم. اما اپراتور دیگر یعنی Sprint قصد دارد تا رقابت بهتری راه بی اندازند در همین رابطه آن ها پیشنهادات جدیدی را به کاربران ارائه داده اند. این شرایط بدین شرح است که شما یک iPhone 6s نسخه ی گفته شده را دریافت کرده و در ازای آن هر ماه تنها ۱ دلار پرداخت خواهید کرد!

اگر شما مایلید تا این معامله را انجام دهید اما مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون به درد شما نمی خورد، می تونید با دریافت نسخه ی ۶۴ گیگابایتی و پرداخت ماهانه مبلغ ۵.۷۷ دلار و بالطبع نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را در ازای پرداخت ماهانه ۱۰.۳ دلار دریافت کنید. مدل پلاس آیفون ۶ اس نیز برای خرید در نسخه های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت های ۵، ۹.۷۷ و ۱۴.۵۳ دلار در ماه آماده ی فروش است.

این رقابت برای فروش بین اپراتور ها و یا سازنده های موبایل تماما به سود کاربران و خریداران خاتمه می یابد پس افرادی که شرایط خرید آیفون های جدید با استفاده از طرح های بالا را دارند باید هر چه سریع تر اقدام نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید