iOS 9.0.1 آماده ی عرضه است تا باگ های نسخه ی نهم را برطرف سازد - تکفارس 
iOS 9.0.1 آماده ی عرضه است تا باگ های نسخه ی نهم را برطرف سازد - تکفارس 

iOS 9.0.1 آماده ی عرضه است تا باگ های نسخه ی نهم را برطرف سازد

مسعود مقدم
۲ مهر ۱۳۹۴ - 22:05
iOS 9.0.1 آماده ی عرضه است تا باگ های نسخه ی نهم را برطرف سازد - تکفارس 

دقیقا یک هفته ی پیش کمپانی اپل نسخه ی نهم سیستم عامل محبوب آی او اس را در اختیار کابران قرار داد. این شرکت اعلام کرد که انتشار iOS 9 رکورد شکنی های پیاپی را برای آن ها در بر داشت اما ظاهرا این نسخه نتوانست آن طور که باید و شاید از پس باگ های ریز و درشت بر آید و حالا نسخه ی ۹.۰.۱ آماده است تا به عنوان سرباز بعدی اپل به جنگ مشکلات و روزنه های امنیتی و پایداری iOS برود.

نسخه ی جدید هم اکنون در حال انتشار است و تنها حجم ۳۵ مگابایتی دارد که در برخی دیوایس های دیگر اپل امکان تغییر جزئی سایز آن وجود دارد اما اختلاف بیشتر از ۵ یا ۱۰ مگابایت نخواهد بود.

gsmarena_002 (29)

همانطوری که از نام آن پیداست ( iOS 9.۰.۱ ) این نسخه تنها به پایداری و امنیت بیشتر iOS 9 کمک می کند و امکانات دیگری را برای کابران به همراه نخواهد داشت. یکی از مشکلاتی که کاربران را از بروزرسانی کردن دستگاه هایشان منع کرده بود مشکلاتی در تایمر و آلارم گوشی بود که خوشبختانه در این نسخه به صورت کلی رفع شده است.

یکی دیگر از مشکلاتی که گریبان گیر کاربران آی او اس ۹ بود، توقف ناگهانی ویدئو ها در سافاری بود که دیگر کاربران شاهد همچین اتفاقی نخواهند بود. نیازی به گفتن نیست که این آپدیت یک بروزرسانی اجباری محسوب می شود و مشکلات زیادی را در آی دیوایس شما برطرف خواهد کرد. اطلاع رسان iOS 9.0.1 به زودی برای تمام کاربران به نمایش در خواهد آمد اما اگر شما مایلید تا چند ساعت زود تر و به صورت دستی این آپدیت را دریافت کنید می توانید با رفتن به Setting > General > Software Update نسبت به این کار اقدام نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.