تصویر جدید HTC One A9 اطلاعات آن را بار دیگر تایید می کند - تکفارس 
تصویر جدید HTC One A9 اطلاعات آن را بار دیگر تایید می کند - تکفارس 

تصویر جدید HTC One A9 اطلاعات آن را بار دیگر تایید می کند

مسعود مقدم
۲ مهر ۱۳۹۴ - 21:48
تصویر جدید HTC One A9 اطلاعات آن را بار دیگر تایید می کند - تکفارس 

گوشی جدید شرکت اچ تی سی یعنی One A9 ( که به صورت مخفی Aero خوانده می شود ) در حال حاضر یکی از مهم ترین قطب های سایت های خبرگزاری روز دنیاست. چند ساعت پیش خبری در رابطه با آپشن رنگ های مختلف آن انتشار یافت که بلافاصله در تک فارس قرار گرفت و اما حالا تصویری از این گوشی به اشتراک گذاشته شده است که مشخصات فنی آن را بار دیگر تایید می کند.

تصویر پایین به صورت لایو است و این بدین معناست که گوشی در دست یکی از کاربران قرار گرفته. چنین تصاویری را قبلا نیز در رابطه با این گوشی دیده بودیم اما این مورد به میزان قابل توجهی با کیفیت تر است و می توان جزییات نمای جلویی گوشی را به خوبی تشخیص داد.

gsmarena_0000002

همانطور که گفتیم تصویر بالا تعدادی از مشخصات فنی One A9 را در خود جای داده است لذا با توجه به آن اچ تی سی در این گوشی از پردازنده ی Snapdragon 617، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P و سنسور اثر انگشت استفاده کرده است. هم چنین تصویر گویای این مطلب است که حاشیه ی صفحه نمایش کمی بیشتر از میزان مورد انتظار می باشد.

احتمال می رود که در هفته ی آینده شاهد رونمایی رسمی از این میان رده ی کمپانی تایوانی باشیم. هم چنین در حال حاضر شایعاتی در رابطه با معرفی A9 در دو شهر آمریکایی به صورت همزمان به گوش می رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.