نبرد بنچمارک ها: اسنپدراگون ۸۲۰ در مقابل اسنپدراگون ۸۱۰ - تکفارس 
نبرد بنچمارک ها: اسنپدراگون ۸۲۰ در مقابل اسنپدراگون ۸۱۰ - تکفارس 

نبرد بنچمارک ها: اسنپدراگون ۸۲۰ در مقابل اسنپدراگون ۸۱۰

وحید درگایی
۲ مهر ۱۳۹۴ - 17:13
نبرد بنچمارک ها: اسنپدراگون ۸۲۰ در مقابل اسنپدراگون ۸۱۰ - تکفارس 

به نقل از گزارشات اخیر، کوالکام در حال کار بر روی پردازنده جدیدش یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ است و قصد دارد تا با افزایش سرعت و بهبود کارکرد این پردازنده نسبت به اسنپدراگون ۸۱۰ گام مهمی را در این زمینه بردارد. آخرین اخباری که ازین پردازنده به دست ما رسید حاکی ازین بود که که کوالکام قصد دارد این پردازنده را در چند مدل معرفی کند و نام یکی ازین مدل ها V3.X است که قرار است در ماه اکتبر به بازار عرضه شود.

کمی پیشتر، یک بنچمارک گیری جامع عملکرد بین دو پردازنده بسیار معروف و مشهور را از شرکت کوالکام مورد بررسی قرار داد. در این بررسی که بین اسنپدراگون ۸۲۰ و ۸۱۰ انجام شد در چندین قسمت این بنچمارک گیری انجام شد و نتایج به شرح زیر است.

1

در چارت زیر، اسنپدراگون ۸۱۰ با رنگ سبز نمایش داده شده است و اسنپدراگون ۸۲۰ که با کد رمز ۸۲۰-A نمایش داده شده است با رنگ نارنجی مشخص می شود. در این بررسی مدل دیگری از اسنپدارگون ۸۲۰ نیز وجود دارد که با کد رمز ۸۲۰-B در این مقایسه شرکت کرده است و با رنگ قرمز نمایش داده می شود. همانطور که در این چارت مشاهده می کنید، اسنپدراگون های ۸۲۰ به وضوح توانسته اند بنچمارک های بهتری نسبت به ۸۱۰ کسب کنند. در تست انتوتو، اسنپدراگونی که با کد رمز ۸۲۰-B در این تست شرکت کرده است توانسته امتیاز ۷۰ هزار را نیز رد کند که عدد بسیار خوبی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.