شایعه: LG G5 همراه با اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور دوربین سونی معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: LG G5 همراه با اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور دوربین سونی معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: LG G5 همراه با اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور دوربین سونی معرفی خواهد شد

وحید درگایی
۱ مهر ۱۳۹۴ - 20:36
شایعه: LG G5 همراه با اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور دوربین سونی معرفی خواهد شد - تکفارس 

خوب، می توانیم بگوییم که تقریبا ۵ ماهی است که از معرفی LG G4 گذشته است و ازین به بعد دیگر نوبت به شایعات مربوط به پرچمدار بعدی این شرکت یعنی، LG G5 باشیم. البته این اولین شایعه ای نیست که ازین دستگاه شنیده ایم. اولین شایعه همین چند ماه پیش منتشر شد که طی آن این موضوع بیان می شد که G5 قرار است یک قدم دیگر به سمت آینده بردارد و به جای استفاده از حسگر اثر انگشت از اسکنر عنبیه استفاده کند. قطعا هوادارانی که از G4 ناامید شدند و آرزو هایشان با نبودن اسکنر اثر انگشت نقش برآب شد ، حالا در حال خیال پردازی هستند که با اسکنر عنبیه چقدر می توانند امنیت مربوط به دستگاه شان را بهبود بخشند.

به شایعات امروز که برگردیم، خبرگذاری ها می گویند که پرچمدار بعدی LG قرار است از بهترین چیپستی که کوالکام تا آن موقع آماده خواهد کرد ، استفاده کند، یعنی اسنپدراگون ۸۲۰. درست است، همه چیز منطقی به نظر می رسد، همیشه پرچمداران و راس های هرم بهترین تجهیزات را برای خود انتخاب می کنند ولی همیشه این موضوع در ذهن هواداران LG باقی می ماند که چگونه G4 به جای استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ از ۸۰۸ به عنوان قلب خود استفاده کرد. این موضوع نیز در حال تاثیر گذاری روی طرفداران است که شاید LG سیاست به کار برده در دستگاه قبلی اش را در این دستگاه نیز انجام دهد. البته LG نیز دلایل خوبی برای این کار داشت و تقصیر را بر گردن چیپست کوالکام انداخت که بیش از حد داغ می کرد. باید دید کوالکام آیا بازهم برنامه ای برای داغ کردن این دفعه در سال ۲۰۱۶ دارد یا خیر؟

درباره شایعات بیشتر ، می توان به استفاده یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت G5 اشاره کرد که پیشرفتش نسبت به ۱۶ مگاپیکسلی G4 به چشم می آید و قرار است سنسور استفاده شده در این دستگاه پیشرفته تر شده باشد. البته در همین دوربین G4 نیز سنسور IMX234 سونی با قدرت هر چه تمام تر عمل کرده است و می توان با خوشحالی منتظر بهبود در بخش دوربین ماند چرا که هر بهبودی نسبت به دوربین قدرتمند G4 می تواند بسیار جذاب باشد.

البته هنوز نزدیک به ۷ ماه تا معرفی پرچمدار جدید LG مانده است پس حدس هایتان را پیش خودتان نگه دارید و گوش به زنگ شایعات جدید بنشینید چرا که قرار است بار دیگر در دنیای شایعات غرق شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.