اطلاعات جدید Gionee Pioneer P3S را اینجا بخوانید - تکفارس 
اطلاعات جدید Gionee Pioneer P3S را اینجا بخوانید - تکفارس 

اطلاعات جدید Gionee Pioneer P3S را اینجا بخوانید

امیرحسین
۱ مهر ۱۳۹۴ - 16:14
اطلاعات جدید Gionee Pioneer P3S را اینجا بخوانید - تکفارس 

شرکت Gionee قصد عرضه اسمارت فون به صرفه دیگری را دارد. این دستگاه که Pioneer P3S نام دارد؛ مدل بهبود یافته محصول سال ۲۰۱۳ این شرکت، یعنی Pioneer P3 می‌باشد. محصول جدید شرکت چینی با صفحه نمایش بزرگتر و رم و حافظه داخلی بیشتر عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را با تکفارس باشید.Pioneer P3S با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA و چیپست MT6582 به دست خریداران خواهد رسید. پردازنده این گوشی هوشمند چهار هسته ای با دقت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز خواهد بود. همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز Mali-T400 و حافظه رم آن نیز ۱ گیگابایت خواهد بود. به غیر از حافظه رم این دستگاه که دو برابر شده است؛ باقی مشخصات با مدل قبلی توفیق چندانی ندارند.

دوربین اصلی Pioneer P3S با کیفیت ۵ مگاپیکسل تصویر برداری خواهد کرد. ضمن اینکه دوربین جلوی آن نیز VGA خواهد بود. حافظه داخلی این دستگاه، ۱۶ گیگابایتی ذکر شده است. ضمن اینکه قادر هستید تا از microSD نیز استفاده کنید. این دستگاه دو سیم کارته که تکنولوژی‌های ارتباطی آن به ۳G محدود می‌گردد؛ دارای باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

Gionee Pioneer P3S با اندروید ۵.۱ لالی پاپ و رابط کاربری ۳.۱ آمیگو روانه بازار خواهد شد. این دستگاه هفته آینده در کشور هند و با قیمت ۵۹۹۹ روپیه معادل ۹۰ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید