لوگوی جدید میزو چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت - تکفارس 
لوگوی جدید میزو چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت - تکفارس 

لوگوی جدید میزو چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت

وحید درگایی
۱ مهر ۱۳۹۴ - 02:06
لوگوی جدید میزو چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت - تکفارس 

تا چند ساعت دیگر قرار است میزو از اسمارتفون پرچمدازش یعنی Meizu MX5 Pro در مراسم Go Pro  رونمایی کند. به نقل از گزارشات، این مراسم بزرگترین مراسم تاریخ کمپانی میزو خواهد بود که علاوه بر رونمایی از اسمارتفون پرچمدارشان، می خواهند دست به یک کار بزرگ نیز بزنند و آن هم تغییر لوگوی این شرکت بعد از ۱۲ سال است. این کمپانی برای عوض کردن لوگو اش یک ویدئو را نیز تدارک دیده و آن را برای مراسم آماده کرده است ولی لو رفتن این ویدئو کاری کرده که دست ما زودتر به آن برسد و بتوانیم تصویری از آن را برای شما آماده کنیم.

Meizu-new-logo.jpg- style=-visibility- hidden

از اخبار لوگوی میزو که بگذریم، دستگاه هوشمند میزو قرار است با صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی راهی بازار شود که کیفیت FHD بر آن سوار است. در زیر لباس این دستگاه چیپست Exynos 7420 وظیفه پردازش را به عهده گرفته که به عنوان همکار و نیروی کمکی نیز ۴ گیگابایت رم و کارت گرافیک Mali-T760 را برگزیده است. حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت است و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی نیز همانند تمامی میزو های سری MX بر روی آن قرار گرفته است. دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است و اندروید ۵.۱.۱ با پوسته ی Flyme 5.0 بر روی این اسمارتفون قرار داده شده است.

در حال حاضر فقط چند ساعت تا زمان کنفرانس میزو باقی مانده است و ما منتظر معرفی لوگوی جدید این شرکت هستیم. با توجه به این تغییرات، این ها همه نوید از آغاز فصلی جدید برای میزو را می دهند. با ما همراه باشید تا جز اولین افرادی باشید که از اخبار مربوط به کنفرانس میزو خبردار می شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.