قیمت دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL توسط یک خرده فروشی اسپانیایی لو رفت - تکفارس 
قیمت دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL توسط یک خرده فروشی اسپانیایی لو رفت - تکفارس 

قیمت دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL توسط یک خرده فروشی اسپانیایی لو رفت

وحید درگایی
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 11:09
قیمت دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL توسط یک خرده فروشی اسپانیایی لو رفت - تکفارس 

هفته پیش بود که ما اخباری مبنی بر این قضیه دریافت کردیم که دو پرچمدار جدید مایکروسافت قرار است در فرانسه رو نمایی شوند و باقیمت iPhone 6s راهی این بازار شوند، البته به غیر از ۲۰۰ یورو متعلقات آن که برای خریداریشان باید جداگانه این پول را پرداخت می کردید.حالا امروز به نظر می رسد که یک خرده فروشی در اسپانیا بی احتیاطی کرده و قیمت هردو دستگاه مایکروسافت را زودتر از موعد برروی سایتش قرار داده است.

اگر این موضوع را پیش فرض قرار دهیم که این خرده فروشی افشایش واقعیت داشته و صرفا بخاطر جلب توجهات این کار را انجام نداده است پس می توانیم روی قیمت لو رفته حساب کنیم. طبق آمار افشا شده قرار است مدل دو سیم کارت Lumia 950 برای شما ۶۵۹ یورو هزینه بر باشد در حالی که Lumia 950 XL 749 یورو خرج بر میدارد. متاسفانه این لیست شدن قیمت ها این موضوع را افشا نکرده است که آیا برای این دو دستگاه وسایل جانبی دیگری نیز ارائه می شود یا نه یا این قیمت برای گوشی و وسایل جانبی آن است یا خیر.

Microsoft-Lumia-950-XL-price.jpg- width=-680- height=-381- alt=-Microsoft Lumia 950 and Lumia 950 XL prices leaked by Spanish retailer--

اگر می خواهید یک مقایسه درست از قیمت این گوشی انجام بدهید بهترین گوشی برای مقایسه، iPhone 6s است که برای نسخه ۱۶ گیگابایتی اش چیزی حدود ۷۳۹ یورو باید هزینه کنید. از اپل انتظار می رود چنین قیمتی را برای آیفونش در اسپانیا نیز در نظر گیرد ولی هنوز خبری ازین قضیه منتشر نشده است.

با اینکه هنوز از مشخصات این دستگاه مطمئن نیستیم ولی بهتر است یک بار دیگر مشخصات این دستگاه را بررسی کنیم و ببینیم که آیا این قیمتی که در رسانه ها منتشر شده برای این دستگاه معقولانه است یا خیر. Lumia 950 قرار است با صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی منتشر شود که کیفیت آن QHD است.اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۳ گیگابایت رم وظیفه پردازش را در این گوشی انجام می دهند. برای حافظه داخلی نیز، شروع ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است ولی در کنار آن میکرو اس دی نیز حضور دارد پس نگران چیزی نباشید. باتری این دستگاه نیز قرار است یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری باشد که ظرفیت خوبی به شمار می آید. برای Lumia 950 XL صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و با کیفیت QHD در نظر گرفته شده است. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸۱۰ است و نیروی کمکی اش ۳ گیگابایت رم، پس در زمینه پردازش نگرانی ای برای شما باقی نمی ماند. مانند برادر کوچک تر خود ، این دستگاه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با میکرو اس دی نیز می توان آن را افزایش داد و باتری اش نیز با بزرگ تر شدن صفحه نمایش ۳۰۰ میلی آمپر افزایش یافته و به ۳۳۰۰ میلی آمپر رسیده است. از هر دو دستگاه انتظار می رود که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView را بر خود قرار داده باشند و دوربین سلفی شان نیز ۵ مگاپیکسلی باشد.

درباره این دو دستگاه با قیمت هایشان چه فکری می کنید؟ آیا ارزشش را دارند؟ آیا با وسایل جانبی ارائه می شوند؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.