LG Class رسما معرفی شد: نسبتا به صرفه با بدنه تمام فلزی - تکفارس 
LG Class رسما معرفی شد: نسبتا به صرفه با بدنه تمام فلزی - تکفارس 

LG Class رسما معرفی شد: نسبتا به صرفه با بدنه تمام فلزی

وحید درگایی
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - 17:37
LG Class رسما معرفی شد: نسبتا به صرفه با بدنه تمام فلزی - تکفارس 

LG امروز از اسمارتفون جدیدش یعنی LG Class رونمایی کرد. این دستگاه که در بعضی شایعات فبلت نامیده می شد قطعا یک فبلت نیست و در کنار صفحه نمایش ۵ اینچی اش مشخصاتی نه چندان خیره کننده دارد.

به گفته LG، این دستگاه با ساختار فلزی اش و بدنه باریک، یک دستگاه ویژه برای خریداران در این بازه قیمتی به شمار می آید. صفحه نمایش ۵ اینچی این دستگاه با کیفیت HD بر روی این گوشی قرار داده شده است و توسط شیشه ای احاطه شده که از کناره های گوشی خمیده می شود.

بر روی این گوشی اندروید ۵.۱.۱ قرار دارد و مرکز پردازشی این دستگاه به عهده یک پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ است. در بقیه قسمت های این گوشی می توان به اتصال اینترنت LTE اشاره کرد،NFC،بلوتوث نسخه ۴.۱ و ۲گیگابایت رم اشاره داشت. بر روی این گوشی یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قرار دارد که از طریق SD کارت قابل افزایش است.دوربین ۱۳ مگاپیکسل بر روی این گوشی قرار دارد ولی در جلوی این گوشی می توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی ای اشاره کرد که پیشتر در LG G4 نیز آن را مشاهده کرده بودیم. ال جی کلاس با ضخامت ۷.۴ میلی متری و وزن ۱۴۷ گرمی لقب یک گوشی خوش ساخت را یدک می کشد ولی این ظرافت به ظرفیت باتری لطمه زده و اجازه نداده باتری ظرفیتش از ۲۰۵۰ میلی آمپر بیشتر شود.

در حال حاضر این دستگاه در کره جنوبی معرفی شده و قرار است به صورت غیر قراردادی با قیمت ۳۳۹ دلار به بازار این کشور عرضه شود. هنوز مشخص نیست که در چه کشور هایی به جز کره این دستگاه به فروش خواهد رسید.

LG-Class.jpg- style=-visibility- hidden

LG-Class.jpg- style=-visibility- hidden.jpg- style=-visibility- hidde

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.