تماشاخانه: مقایسه گرافیکی دو نسخه PS3 و PS4 بازی Uncharted: Drake’s Fortune - تکفارس 
تماشاخانه: مقایسه گرافیکی دو نسخه PS3 و PS4 بازی Uncharted: Drake’s Fortune - تکفارس 

تماشاخانه: مقایسه گرافیکی دو نسخه PS3 و PS4 بازی Uncharted: Drake’s Fortune

علیرضا نیک‌ اندیش
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 13:13
تماشاخانه: مقایسه گرافیکی دو نسخه PS3 و PS4 بازی Uncharted: Drake’s Fortune - تکفارس 

یکی از بدترین کارهایی که می توان در دنیای گیم انجام داد این است که کنسول نسل هفتمی سونی یعنی PS3 را داشته باشید و به تجربه ی سری Uncharted نپردازید. اما خیلی ها در نسل هفتم کنسول مایکروسافت یعنی Xbox 360 را خریداری کردند و در نسل هشتم به کنسول سونی یعنی PS4 روی آوردند، اما از این قضیه خیلی ناراحتند که چرا در نسل هفتم یک پلی استیشن تهیه نکردیم تا به تجربه سری بازی Uncharted بپردازیم. اما دیگر ناراحت نباشید زیرا شما تا چند وقت دیگر می توانید عنوان Uncharted: Nathan Drake Collection را که شامل سه عنوان منتشر شده از سری Uncharted در نسل هفتم تهیه کنید و بر روی کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن ۴ تجربه کنید اما نه یک تجربه معمولی بلکه یک تجربه جدید. ما در قالب یک ویدیو این تجربه جدید را به شما نشان خواهیم داد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

همانطور که مطلع هستید عنوان آخر سری بازی های Uncharted با نام Uncharted 4: A Theif End به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شدکه به همین جهت کمپانی سازنده بازی تصمیم گرفت تا سه نسخه قبلی را در یک مجموعه برای PS4 بازسازی کند. این بازسازی بازی را در قالب وضوح ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم در آورده تا یک تجربه نو را برای بازیباز به ارمغان بیاورد. و همینطور یک شوق برای تکرار دوباره بازی برای کسانی که قبلا بازی را بر روی کنسول پلی استیشن ۳ تجربه کرده اند باشد .

چند وقت پیش نیز ما تریلری از مقایسه یکی دیگر از نسخه های بازی Uncharted یعنی Uncharted 2: Among Thieves در سایت فرار دادیم که می توانستیم تغییراتی عظیم در بازی را شاهد باشیم اما هم اکنون این ویدیو مقایسه نسخه PS4 و PS3 بازی Uncharted: Drake’s Fortune می باشد که این تریلر  نیز مثل تریلر قبلی شامل تغییرات زیاد و گسترده ای می باشد. به طوری که شما را برای چند لحظه محو تغییرات در بازی می کند .

هم اکنون شما را دعوت به تماشای این ویدیو مقایسه می کنم :

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection شامل بازسازی سه نسخه منتشر شده از سری Uncharted می باشد که در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۱۵ مهر ماه) برای پلتفرم PS4 منتشر خواهد شد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.