چگونه تصاویر خود را در گوگل‎مپ به اشتراک بگذارید - تکفارس 
چگونه تصاویر خود را در گوگل‎مپ به اشتراک بگذارید - تکفارس 

چگونه تصاویر خود را در گوگل‎مپ به اشتراک بگذارید

پدرام علی نیا
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - 22:12
چگونه تصاویر خود را در گوگل‎مپ به اشتراک بگذارید - تکفارس 

گوگل مپ یکی از سرویس هاییست که خیلی از افراد آن را می‌شناسند و بارها ازآن بهره برده‌اند. این سرویس به ما مسیر رسیدن به مقصد مورد نظر را نشان می‌دهد و فرقی نمی‌کند که پیاده هستید و یا با دوچرخه و یا خودرو و یا حتی وسایل حمل و نقل عمومی. همچنین با این سرویس می‌توانیم مکان های دور دست و یا کشور های خارجی را ببینیم و در آنها گشت و گذار کنیم. این سرویس به ما اطلاعات دقیقی از وضعیت ترافیک راه‌ها می‌دهد، و صدهه کاربرد دیگر.

اما آیا می‌دانستید که گوگل مپ به شما اجازه می‌دهد تا تصاویرتان از مکان های مختلف را به راحتی به اشتراک بگذارید؟ بله شما می‌توانید این کار را به آسانی انجام دهید. فقط کافیست آن ها را بارگذاری کرده و برچسب بزنید. این تصاویر می‌توانند توسط هر فردی که از گوگل مپ استفاده می‏کند دیده شود. مهم نیست که با تلفن همراه خود وارد این سرویس می‌شوند و یا با کامپیوتر.

خب بیاید فکر کنیم شما یک تصویر فوق العاده از یک محیط دارید و کاملا به یادت دارید که کجا این تصویر را گرفته‌اید.

مکان مورد نظر را روی نقشه پیدا کنید تفاوتی ندارد که با جستجو باشد و یا با گذاشتن علامت در محل دقیق آن روی نقشه. بهتر است که از حالت دوم استفاده کنید زیرا عکس‌‏ها تنها باید برای مکان دقیقی بارگذاری شوند. اینکه بخواهید تنها روی نقشه یک نقطه را مشخص کرده و عکسی را برای آن آپلود کنید ممکن نیست. برای این آموزش ما از تصویر Messe Berlin در آلمان استفاده کرده‌ایم.

قدم بعدی پس از مشخص نمودن محل دقیق گرفته شدن تصویر روی نقشه، این است که منویی که در زیر تصویر ظاهر شده است را به سمت بالا بکشیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق تری را از آن محل مشاهده کنیم. اگر کمی پایین‌تر بیاییم می‌توانیم عکس هایی که قبلا توسط دیگر کاربران آپلود شده اند را مشاهده کنیم، اما نگران نباشید با لمس گزینه بارگذاری تصویر که به شکل یک دوربین در پایین صفحه قرار دارد می‌توانیم عکس مورد نظر خود را آپلود کنیم. اما تصویر ما کجا می‌رود، این تصویر اول توسط گوگل بررسی می‌شود و اگر تایید شود برای نمایش به تمامی کاربران گوگل مپ، بر روی نقشه قرار داده می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.