iOS 9 هم اکنون برای بروزرسانی: به وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران - تکفارس 
iOS 9 هم اکنون برای بروزرسانی: به وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران - تکفارس 

iOS 9 هم اکنون برای بروزرسانی: به وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران

محمدرضا قدمگاهی
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 13:03
iOS 9 هم اکنون برای بروزرسانی: به وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران - تکفارس 

چندی پیش iOS9 رسما به مرحله ی انتشار رسید و این گوشی هوشمند با حجمی نزدیک به یک گیگابایت توانست رکوردی جدید در عرصه حجم نرم افزاری ایجاد کند. بسیاری از کاربران بعد از انتشار بروزرسانی و به محض آمدن نوفیکشن مربوط به آن، دست به بروزرسانی آیفون / آیپد خود زده و برای دستگاه خود مشکل ساز شدند. اعلام شده است که برخی از کاربران از هنگ های بی مورد و لگ در قسمت کیبورد یا بسته شدن خودکار برنامه ها شاکی هستند.

همچنین شرکت ایرانسل برای کاربران ایرانی دارای آیفون خبر داده است که فعلا اینترنت ۴G بر روی این گوشی هوشمند کارایی نداشته و کاربران نمیتوانند از اینترنت موبایل خود در iOS9 استفاده کنند. همچنین مشکلاتی در راه های ارتباطی نظیر آنتن دهی نیز در شبکه های ایرانسل متصل به سیستم عامل iOS9 وجود دارد که تا اعلام رسمی آن نباید دست به بروزرسانی زد.

iOS9 دارای جدیدترین نسخه آیتونزو با زیباتر شدن محیط فلت کاربری، امکانات جدید ۳D Touch برای آیفون های جدید و بروزرسانی کلی Safari همراه بوده و حجم بسیار کم، یک تجربه ی اصیل اپلی را برای شما رقم خواهد زد.

اگر شما نیز میخواهید سیستم عامل خود را از هر iOS دیگری به این iOS جدید کوچ دهید، کافی است به تنظیمات رفته سپس بر روی General کلیک کرده و گزینه ی Update را انتخاب کنید. همچنین اپل برای گوشی های آندرویدی این امکان را قرار داده است که اگر شما میخواهید به ایفون نقل مکان کنید به راحتی بتوانید با یک کلیک تمامی اطلاعات خود را به آیفون جدید خود منتقل کنید.

photo_2015-09-19_13-01-19

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید