Apple Pay یک قدم دیگر برای فعال شدن در چین برداشت - تکفارس 
Apple Pay یک قدم دیگر برای فعال شدن در چین برداشت - تکفارس 

Apple Pay یک قدم دیگر برای فعال شدن در چین برداشت

وحید درگایی
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 10:49
Apple Pay یک قدم دیگر برای فعال شدن در چین برداشت - تکفارس 

در میان آمار هایی که درباره ی سرویس های پرداختی موبایلی در آسیا منتشر می شود، می توان رشد صعودی خوبی را مشاهده کرد و به همین منظور می توان اپل را نزدیک به ارائه کردن سرویس  Apple Pay در چین، پرجمعیت ترین کشور جهان که در آسیا واقع شده است، دانست. چندی پیش خبری منتشر شد که می گفت اپل در حال مذاکره با UnionPay است که تنها بانکی در چین است که پرداخت های درون بانکی در چین را به عهده می گیرد. این قرارداد با این شرایط بود که اپل با به عهده گرفتن مسئولیت عظیمی در زمینه پرداخت های موبایلی هزینه را ازین بانک چینی دریافت کند. اپل همچنین درخواست کمک از شرکت بزرگ تجاری علی بابا را نیز کرده است چرا که این شرکت که خود از سرویس AliPay استفاده می کند در حدود ۴۰۰ میلیون کاربر دارد.

پیش تر در ماه ژوئن، سرویسی را در شانگهای راه اندازی کرد که نامش  را سرویس های تکنولوژی اپل شانگهای LTE گذاشت. به نقل از گزارشات خبری روزنامه های شانگهای، این تاسیس شرکت به منظور بهبود بخش Apple Pay صورت گرفته و قرار است تماما در این قسمت تمرکز داشته باشد و تمام تحلیل گران نیز این موضوع را تایید کرده اند که اپل به شکل جدی در حال راه اندازی این سرویس در چین است. با تمام این اتفاقات، از قبیل صحبت و مذاکره با علی بابا و هزینه کردن های بسیار به منظور تاسیس شرکت هایی در چین، تمام این موضوع به بانک مرکزی چین وابسته است که به این موضوع و سرویس اجازه کار دهد.

به غیر از آمریکا، سرویس Apple Pay فقط در بریتانیا در دسترس است، کانادا و چین نیز طبق شایعات هردو در صف دریافت این سرویس هستند و به زودی آن را دریافت خواهند کرد و می توان این موضوع را که اپل سرویس پرداختی اش را به چین می برد را قدم بزرگی برای این شرکت آمریکایی دانست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.