شایعه: Lumia 950 و Lumia 950 XL در حال آماده سازی برای معرفی با Threshold 1 - تکفارس 
شایعه: Lumia 950 و Lumia 950 XL در حال آماده سازی برای معرفی با Threshold 1 - تکفارس 

شایعه: Lumia 950 و Lumia 950 XL در حال آماده سازی برای معرفی با Threshold 1

وحید درگایی
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 01:20
شایعه: Lumia 950 و Lumia 950 XL در حال آماده سازی برای معرفی با Threshold 1 - تکفارس 

اگر با نام Threshold شما را گیج کردیم به ما فرصتی بدهید که مشکل را حل کنیم.

در واقع ترشهولد نام رمز برنامه مایکروسافت، برای موج آپدیت های ویندوزی برای دستگاه های ویندوزی اش است که ترشهولد نام گرفته است. حالا شایعه شده که مایکروسافت درحال کار طاقت فرسا بر روی ویندوز ۱۰ موبایل هایش است تا آن را به همراه دو پرچمدارش یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL منتشر سازد ولی اخباری که بدست ما می رسد خبر از کمی ناامیدی در این زمینه می دهد چرا که وقتی این دو دستگاه چند هفته بیشتر تا معرفی شدن برای مایکروسافت وقت باقی نگذاشته اند، مایکروسافت به سختی در حال تکمیل کردن ویندوز ۱۰ موبایلی اش یا ملقب به Threshold است.

البته طبق گزارشات، مایکروسافت ظاهرا به ترشهولد ۱ راضی نبوده و از همین الان در حال کار بر روی نسخه ترشهولد ۲ ویندوز ۱۰ اش است که ظاهرا با قابلیت های بیشتر و بهبود های نرم افزاری کارآمد تر قرار است بر روی دستگاه های مبتنی بر ویندوزش قرار بگیرد. ولی همین چند روز پیش بود که متخصص ویندوز، ماری جو فولی این موضوع را بیان کرد که ترشهولد ۲ قرار نیست مبتنی بر سخت افزار جدید تر و یا قدرتمند تر باشد و صرفا مانند یک آپدیت نرم افزاری برای دستگاه های ویندوزی مایکروسافت عمل خواهد کرد. افرادی که در WinBeta مشغول به کارند گزارش داده اند که به طور قطعی دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL قرار است با ترشهولد ۱ معرفی شوند و به احتمال زیاد ویندوز ۱۰ با ساختار ۱۰۲۴۰ ، ولی به احتمال زیاد پس از معرفی و عرضه به بازار به دنبال آن پچ ها و رفع باگ ها برای این دستگاه ها به صورت آپدیت عرضه خواهند شد تا کاربران کارکرد روان تر و بهتری را بر روی این دستگاه ها مشاهده کنند.

به هر حال، این وقفه به نظر طولانی نمی رسد.شایعه با این موضوع ادامه پیدا می کند که ترشهولد ۲ قرار است برای نوامبر آماده عرضه شود پس کاربران نیازی به صبر زیادی برای آپدیت ندارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید