طبق گزارشات LG درحال تولید عمده صفحه نمایش های تاشو برای شرکتی نامشخص است - تکفارس 
طبق گزارشات LG درحال تولید عمده صفحه نمایش های تاشو برای شرکتی نامشخص است - تکفارس 

طبق گزارشات LG درحال تولید عمده صفحه نمایش های تاشو برای شرکتی نامشخص است

وحید درگایی
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 00:52
طبق گزارشات LG درحال تولید عمده صفحه نمایش های تاشو برای شرکتی نامشخص است - تکفارس 

به نقل از گزارشات اخیر منتشر شده از کره جنوبی، LG درحال آماده سازی بخش صفحه نمایش هایش برای تولید عمده صفحه نمایش های خمیده است، صفحه نمایش هایی که تا ۱۰۰ هزار برابر قابلیت خم شدن داشته باشند و هیچ آسیبی را دریافت نکنندبرخلاف سامسونگ که فقط ازین صفحه نمایش ها برای دستگاه های خودش استفاده می کند، LG برنامه دارد تا ازین تولیدات عمده صفحه نمایش به شکلی دیگر سود برده و آن ها را برای کمپانی های دیگر آماده سازد و هیچ مقداری از آن ها را برای دستگاه های خود استفاده نکند.

البته این گزارشات منتشر شده اشاره ای به این همکار مرموز نکرده ولی می گوید که اتحاد این دو کمپانی به منظور رقابت با دو شرکت غول دنیای تکنولوژی است یعنی اپل و سامسونگ. حالا باید ببینیم که این اتحاد در ابتدا بین کدام شرکت و LG است و دیگر اینکه آیا می توانند به هدف سخت خود دست یابند یا نه. طبق همین گزارشات شنیده می شود که این همکار مرموز از نظر مالی هیچ مشکلی ندارد و LG قرار است میلیون ها دلار برای این شرکت در زمینه صفحه نمایش های خمیده هزینه کند. شایعات به این موضوع ختم نشده و می گویند که LG تولید این پنل ها را در کارخانه ای در Gumi, Kyeongbuk انجام می دهد.

مایکروسافت، بزرگترین حدس ماست چرا که با آمدن ویندوز ۱۰ و قابلیت های آن که در بغل صفحه نمایش اتفاق می افتد می تواند پتانسیل خوبی را برای صفحه نمایش های خمیده فراهم کند ولی به طور کلی هنوز چیزی مشخص نشده است.

نکته جابل درباره این گزارشات مرموز این است که می گوید این کمپانی مرموز و همکار جدید LG ، قبل از همکاری با LG نمونه هایی را از سامسونگ نیز دریافت کرده ولی در آخر تصمیم به همکاری با LG گرفته است. همین چند روز پیش بود که به ما گفته شد اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو ممکن است این ژانویه معرفی شود.

اگر به این موضوع فکر می کنید که پنل های خمیده می توانند به مقدار زیادی تاثیر در آینده دستگاه های هوشمند داشته باشند باید به شما بگوویم که تنها نیستید و این نظر ما نیز هست.به نقل از تحقیق های HIS صفحه نمایش های تاشو قرار است کار خود را به صورت رسمی از ۲۰۱۶ شروع کند و تا سال ۲۰۲۰ از مرز ۵۰ درصد صفحه نمایش های دستگاه های هوشمند در بازار گذر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.