آمار استفاده از سیستم عامل iOS 9 به حدود ۲۰% افزایش یافته است - تکفارس 
آمار استفاده از سیستم عامل iOS 9 به حدود ۲۰% افزایش یافته است - تکفارس 

آمار استفاده از سیستم عامل iOS 9 به حدود ۲۰% افزایش یافته است

پدرام علی نیا
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - 21:59
آمار استفاده از سیستم عامل iOS 9 به حدود ۲۰% افزایش یافته است - تکفارس 

حتی اگر شما از بزرگ‌ترین طرفداران دو آتشه سیستم عامل اندروید باشید، بروزرسانی های سیستم عامل گوگل زمان می‌برد تا بین کاربران جا بیفتد و مهاجرت به سمت آن انجام شود. همانطور که انتظار می‌رود در هر صورت هر کسی حتی افراد مسن‌تر در این روز ها سیستم عامل اندروید را می‌شناسند و یا از دستگاهی دارای این سیستم عامل استفاده می‌کنند، اما یک مورد وجود دارد و آن هم اینکه افراد با تنوع بسیار زیادی نسخه های مختلفی از این سیستم عامل را مورد استفاده قرار می‌دهند. چه خوشتان بیاید یا نیاید، این مشکلیست که سیستم عامل اپل با آن روبرو نیست، و نرخ رشد آمار دریافت آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل یعنی iOS 9 هم این مورد را تایید می‌کند.

با توجه به نمودار ارائه شده از سوی mixpanel، آمار استفاده از iOS 9، هم اکنون به بیشتر از ۱۸% رسیده است، این درحالیست که تنها سه روز از عرضه رسمی این سیستم عامل می‌گذرد. با توجه به اینکه سیستم عامل iOS 8 کمی بیشتر از ۹۰% آمار استفاده دارد، می تواند این مورد را تایید کند که میزان رشد نسخه آخر این سیستم عامل در روز های آینده رشد خواهد کرد و از این میزان بیشتر خواهد شد.

iOS-9-adoption-rates-table

همانطور که پیشتر به مشکل آماری بروزرسانی سیستم عامل اندروید اشاره کردیم، باید این نکته را بگوییم که آخرین نسخه رسمی این سیستم عامل یعنی اندروید Lollipop تنها به تازگی به بالای ۲۰% رسیده است. و اکثر افراد یعنی چیزی حدود ۳۹.۲% از کاربران هنوز هم در حال استفاده از نسخه کیت کت هستند، که حدودا دو سال پیش عرضه شده است. بروزرسانی های نرم افزاری اندروید هنوز هم یک مشکل آماریست در حالیکه از نقاط قوت سیستم عامل اپل محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.