کاربران اروپایی به این زودی ها رنگ Samsung Gear S2 3G را نخواهند دید - تکفارس 
کاربران اروپایی به این زودی ها رنگ Samsung Gear S2 3G را نخواهند دید - تکفارس 

کاربران اروپایی به این زودی ها رنگ Samsung Gear S2 3G را نخواهند دید

مسعود مقدم
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - 01:44
کاربران اروپایی به این زودی ها رنگ Samsung Gear S2 3G را نخواهند دید - تکفارس 

حقیقتا کشور های اروپایی چه هیزم تری به سامسونگ فروخته اند؟ نخست قطع توضیح لپ تاپ ها، بعد نوت ۵ و حالا نیز اعلام شده است که نسخه ی دارای فناوری ۳G ساعت هوشمند سامسونگ یعنی Gear S2 به این زودی ها راهی به اروپا نخواهد داشت و اگر کاربران این کشور ها دوست دارند تا این ساعت را داشته باشند، بالاجبار باید نسخه ی بدون موبایل دیتا را خریداری کنند. آمریکا و کره ی جنوبی مهم ترین کشور هایی هستند که میزان فروش این ساعت هوشمند خواهند بود.

سامسونگ دلیل دوری از اروپا را قابلیت هایی می داند که اپراتور های این قارّه هرگز مایل نیستند تا آن ها را در اختیار کاربران خود قرار دهند. این کمپانی معتقد است که حامل های آمریکایی سیم کارت های معتبر تری دارند و اپل نیز در این ماجرا با سامسونگ هم نظر می باشد.

در همین رابطه بخش انگلیس کمپانی سامسونگ نسبت به این ممنوعیت اعلام نارضایتی داشته و آن ها گفته اند که یکی از مهم ترین قابلیت های Gear S2 بخش های فیتنس و راهبری آن است که نیاز قطعی به GPS و در نتیجه اینترنت همراه دارند.

همانطور که واضح است تنها نسخه ی ۳G ساعت های سامسونگ می توانند قابلیت GPS را در اختیار کاربران خود قرار دهند و مدل های دیگر این ساعت هیچ گونه دریافت کننده ای ندارند که با اینترنت در ارتباط باشند.

اطلاعات بیشتری از عرضه ی این ساعت ها در هفته ی آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. قیمت احتمالی مدل های بدون ۳G در کشور انگلیس نیز حدود ۳۲۰ پوند خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.