HTC A9 در یک خرده فروشی هلندی ۷۹۲ دلار قیمت خورد - تکفارس 
HTC A9 در یک خرده فروشی هلندی ۷۹۲ دلار قیمت خورد - تکفارس 

HTC A9 در یک خرده فروشی هلندی ۷۹۲ دلار قیمت خورد

وحید درگایی
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - 21:19
HTC A9 در یک خرده فروشی هلندی ۷۹۲ دلار قیمت خورد - تکفارس 

همین چند روز پیش بود که Evan Blass مشخصاتی منتصب به HTC One A9 را طی توییتی منتشر کرد و موضوع جالب درباره اسمارتفون قهرمان HTC این بود که این دستگاه، فقط یک دستگاه میان رده بود و فاصله بسیار زیادی ازآن چیزی مدیر عامل HTC ،آقای Cher Wang گفته بود، داشت. حالا قیمتی برای این گوشی منتشر شده است که نه تنها قیمت یک دستگاه میان رده نیست، بلکه برای یک پرچمدار قدرتمند مناسب است. این قیمت در یک خرده فروشی در هلند ثبت شده که ۷۹۲ دلار آمریکا است که واقعا قیمت بالایی برای یک دستگاه میان رده است.

با این اوصاف و این قیمت نجومی که یک عامل متوقف کننده برای خرید این گوشی است، تنها موضوعی که می تواند کمی مسئله را برای ما منطقی کند، اشتباه بودن اخباری است که آقای Blass منتشر کرده است. این دلیل در کنار موضوعی دیگر این شک ها را در ما برانگیخته است و آن موضوع تناقض بین دو خبر منتشر شده درباره مشخصات این اسمارتفون است. یکی که پیشتر منتشر شده بود می گفت این دستگاه از پردازنده MT6797 استفاده می کند که پردازنده Helio X20 مدیاتک است و ۱۰ هسته پردازشی دارد و حالا آقای بلاس می گوید که پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۶۱۷ است که یک پردازنده کاملا میان رده به شمار می آید. همچنین در توییت قبلی رم این دستگاه ۴ گیگابایت بود ولی اخبار آقای بلاس از رم ۲ گیگابایتی خبر می دهد پس تا حالا ظاهرا اخبار بلاس غیرقابل اطمینان هستند.

مشخصات دیگر که از طرف آقای بلاس به دست ما رسید خبر از صفحه نمایش ۵ اینچی و تمام HD میداد و در کنار آن ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود داشت دوربین ها در پشت و جلو ۱۳ و ۴ مگاپیکسلی بودند و باتری ۲۱۵۰ میلی آمپری وظیفه انرژی رسانی به این دستگاه هوشمند را داشت. همچنین از مشخصات دیگر آن می توان به حسگر اثر انگشت و بدنه تمام فلزی آن اشاره کرد. طبق توییت آقای بلاس این دستگاه با ۷ میلی متر ضخامت و در ۶ رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

شاید در نگاه اول این مشخصات بسیار برای یک قهرمان مشخصات کمی باشند ولی تماما در حد شایعات هستند پس بهتر است منتظر اخبار موثق تر ازین دستگاه باشید. همینطور به سادگی از گفته های Evan Blass نگذرید جرا که این فرد دارای پس زمینه خوبی در افشا کردن مشخصات دستگاه های هوشمند است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.