اطلاعات مربوط به Vowney را اینجا ببینید - تکفارس 
اطلاعات مربوط به Vowney را اینجا ببینید - تکفارس 

اطلاعات مربوط به Vowney را اینجا ببینید

امیرحسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - 17:39
اطلاعات مربوط به Vowney را اینجا ببینید - تکفارس 

یکی از معدود اسمارت فون‌هایی که در هیاهوی اندروید، ویندوز را انتخاب کرد، Vowney است. این دستگاه که به شرکت Elephone تعلق دارد، با ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد شد. این گوشی که در زمره‌ی اولین محصولات این شرکت می‌باشد، قرار است تا به برگ برنده‌ی تولید کننده‌ی تازه کار چینی مبدل شود.

Vowney را می‌توان قدم مثبتی برای Elephone دانست. نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD (برابر با ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰) خواهد بود. حافظه‌ی رم این دستگاه ۳ گیگابایتی و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای آن دارای چیپست Mediatek MT6795 SoC خواهد بود. همچنین دوربین اصلی آن ۲۱ مگاپیکسلی (احتمالا با سنسور Exmor RS IMX230) خواهد بود. همچنین گفته می‌شود ظرفیت باتری این گجت نیز ۴۲۰۰mAh خواهد بود. البته نمی‌توان از اسکنر اثر انگشت این دستگاه گذشت.


شما می‌توانید این دستگاه را با قیمت (پایه) ۲۹۹ دلار آمریکا از امروز پیش خرید کنید. بدون شک قیمت بدی برای یک دستگاه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیست. شما با خرید این دستگاه به صورت مجانی به AOSP, Microsoft charges OEM دسترسی خواهید داشت. بر اساس وب‌سایت رسمی این شرکت، اولین سری از این دستگاه در روز ۳۰ سپتامبر به دست خریداران خواهد رسید. بنابراین اگر قصد پیش خرید آن را دارید، زمان زیادی نمانده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.