iOS 9 در حالی منتشر شد که WatchOS 2 تاخیر خواهد داشت - تکفارس 
iOS 9 در حالی منتشر شد که WatchOS 2 تاخیر خواهد داشت - تکفارس 

iOS 9 در حالی منتشر شد که WatchOS 2 تاخیر خواهد داشت

مسعود مقدم
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - 00:54
iOS 9 در حالی منتشر شد که WatchOS 2 تاخیر خواهد داشت - تکفارس 

اگر شما نیز از کاربران سیستم عامل محبوب iOS هستید، امروز روز بزرگی برای شماست. نسخه ی نهم سیستم عامل نام برده که همراه با محصولات جدید اپل در نهم سپتامبر رونمایی شد، امروز در دسترس کاربران محصولات اپل قرار خواهد گرفت.

این نرم افزار جدید برای آیفون های ۴s و جدید تر، iPad 2 و جدید تر و تمام نسخه های آیپد مینی و آیپاد تاچ طراحی شده است. این آپدیت در حال حاضر به صورت جهانی انتشار یافته است و اگر شما هنوز نوتفیکیشن مربوطه را در آی دیوایستان دریافت نکرده اید می توانید با رفتن به آدرس Setting > General > Software Update نسبت به دریافت آن به صورت دستی اقدام نمایید. خبر خوب دیگر برای کاربران دستگاه های ۱۶ گیگابایتی اپل است چرا که این بروزرسانی تنها ۱.۳ گیگابایت از حجم حافظه ی داخلی شما را اشغال خواهد کرد.

این نسخه از آی او اس ویژگی های منحصر به فردی را برای کابران خود به همراه دارد. از مهم ترین آن ها می توان به فونت جدید، سیستم جدید مالتی تسکینگ، نسخه ی بروزرسانی شده ی Siri، مالتی تسکینگ به صورت Split-Screen برای آیپد ها و تعدادی از برنامه های پیش فرض تازه کار. هم چنین در بخش توضحیات iOS 9 به بهبود کارایی سخت افزاری گوشی و افزایش عمر باتری تا سقف یک ساعت نیز اشاره شده است.

در همین راستا امروز تاریخی بود که سیستم عامل WatchOS 2 نیز باید عرضه می شد، اما این اتفاق نخواهد افتاد. امروز اپل در دقایق پایانی منتهی به انتشار این سیستم عامل گفت که یک مشکل بزرگ در این نرم افزار پیدا شده است و از کاربران اپل واچ خواهش کرد تا زمان برطرف سازی آن صبر کنند. هنوز تاریخ دقیقی به عنوان زمان انتشار ثانویه اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.