فیسبوک در صدد افزودن دکمه ی Dislike به پست های این شبکه - تکفارس 
فیسبوک در صدد افزودن دکمه ی Dislike به پست های این شبکه - تکفارس 

فیسبوک در صدد افزودن دکمه ی Dislike به پست های این شبکه

مسعود مقدم
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - 01:13
فیسبوک در صدد افزودن دکمه ی Dislike به پست های این شبکه - تکفارس 

مدیر عامل شرکت فیسبوک، آقای مارک زاکربرگ امروز اعلام کرد که مهندسین این شبکه ی اجتماعی در حال کار بر روی پروژه ی دکمه  Dislike به انتهای پست های آن هستند و این ایده به زودی عملی خواهد شد. در حال حاضر کاربران فیسبوک تنها می توانند با لایک کردن پست های مورد علاقشان به آن ها ابراز احساسات کنند اما زمانی که کاربران از یک پست خوششان نیاید راهی برای نشان دادن این حس خود ندارند.

آقای زاکربرگ گفته است:

کاربران ما مدت زیادیست که از ما درخواست می کنند تا این قابلیت را به سرویس خود اضافه کنیم و تعداد آن ها نیز کم نیست. امروز یک روز به خصوص برای من و همکارانم است چرا که باید اعلام کنم ما در حال انجام آزمایشان این پروژه هستیم و به زودی آن را در اختیار کاربرانمان قرار خواهیم داد.

این کمپانی بار ها و بار ها برای عدم وجود همچین قابلیتی مورد نقد قرار می گرفت و فیسبوک نیز از طرفی دلایل متعددی نیز برای اضافه نکردن این دکمه عنوان می کرد. در همین رابطه آقای زاکربرگ امروز گفت:

ما هرگز دوست نداریم که فیسبوک به یک انجمن تبدیل شود تا مردم درباره ی پست ها رای گیری کنند و مطالبی که در این شبکه به اشتراک گذارده می شوند دارای مخالف و موافق باشد.

او هم چنین معتقد است که فیسبوک این قابلیت را برای به تمسخر گرفتن اشخاص استفاده نمی کند و تنها دلیل آن طرفداران زیاد قابلیت Dislike بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.