با Microsoft Lumia 550 آشنا شوید - تکفارس 
با Microsoft Lumia 550 آشنا شوید - تکفارس 

با Microsoft Lumia 550 آشنا شوید

امیرحسین
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - 19:36
با Microsoft Lumia 550 آشنا شوید - تکفارس 

اگر پرچم داران جدید ویندوز فونی مایکروسافت، شما را هیجان زده کردند، به احتمال زیاد مایل نیستید تا درباره‌ی محصول متوسط این شرکت چیزی بشنوید. اما یک منبع سوئیسی ادعا کرده است که Microsoft Lumia 550 با قیمت ۱۱۴ فرانک (۱۱۷ دلار آمریکا و ۱۰۴ یورو) عرضه خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که این اسمارت فون، اولین دستگاه سری ۵ باشد که از LTE پشتیبانی خواهدکرد.

مشخصات این دستگاه نیز لیک شده است. این دستگاه در دو مدل RM-1127 و RM-1128 (به احتمال زیاد یکی از آنها دو سیم کارته و دیگری تک سیم کارته باشد) تولید خواهدشد. پیش بینی می‌شود Microsoft Lumia 550 با چیپست Snapdragon 210 و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با دقت پردازش ۱.۱ گیگاهرتزی عرضه گردد. نمایشگر این اسمارت فون ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ × ۱,۲۸۰ ذکر شده است. حافظه‌ی داخلی محصول جدید مایکروسافت ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و با ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می‌گردد.

هم چنین اطلاعاتی به صورت جداگانه توسط بنجمارک منتشر گردید. این اطلاعات شامل مشخصات دوربین، حافظه‌ی رم و اطلاعات دیگری نیز بود. این دستگاه با دوربین ۵ مگاپیکسلی (۷۲۰p) و دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسلی (۷۲۰p) مخصوص تصاویر سلفی عرضه خواهدشد. همچنین رم آن نیز ۱ گیگابایتی ذکر شده است. یکی از تفاوت‌های ذکر شده، صفحه نمایش این دستگاه می‌باشد که منبع دوم آن را ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ ذکر کرده است.

پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود در تاریخ ۶ اکتبر در مراسمی از Lumia 940 رونمایی خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد که در کنار پرچم دار جدید این شرکت، از یک دستگاه متوسط نیز رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید