اطلاعاتی از Microsoft Lumia 950, 950 XL, Surface Pro 4 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از Microsoft Lumia 950, 950 XL, Surface Pro 4 منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از Microsoft Lumia 950, 950 XL, Surface Pro 4 منتشر شد

امیرحسین
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - 22:37
اطلاعاتی از Microsoft Lumia 950, 950 XL, Surface Pro 4 منتشر شد - تکفارس 

لحظاتی قبل، مایکروسافت اقدام به پخش تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی برای رویدادی که قرار است در روز ۶ اکتبر و شهر نیویورک برگزار گردد. در کنار تبلیغات دیگر، مایکروسافت تصویری را نیز منتشر کرد که مشاهده می کنید.

در این تصویر آمده است که عرضه‌ی محصولاتی با ویندوز 10 نزدیک می‌شویم.

در این تصویر آمده است که عرضه‌ی محصولاتی با ویندوز ۱۰ نزدیک می‌شویم.

با این حال، چندی پیش شایعاتی مبنی بر معرفی معرفی دو پرچم دار جدید مایکروسافت، یعنی Microsoft Lumia 950 و Lumia 950 XL در ماه اکتبر میلادی اشاره دارد. در حاضر، ما می دانیم که این رویداد در چه تاریخی برگزار خواهد شد.

در کنار دو اسمارت فون سطح بالا، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد معرفی تبلت Surface Pro 4 را هم داشته باشد. همچنین رونمایی از یک گجت پوشیندنی نیز دور از انتظار نیست.

در شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، به عرضه‌ی یک Surface بزرگتر در سال ۲۰۱۵ میلادی اشاره دارد. به احتمال زیاد، این تبلت با نمایشگر ۱۴ اینچی تاچ اسکرین عرضه خواهد شد. اما هنوز حضور این دستگاه در رویداد پیش رو، در ششم اکتبر قطعی نیست.

Surface Pro 4 با همان مکانیزم های قبلی شارژ خواهد شد و در این بخش شاهد تغییری نیستیم. اما احتمال بهبودهایی در سایر قسمت‌های تبلت جدید مایکروسافت باشیم. گفته می شود Surface Pro 4 نسبت به Surface Pro 3 نازک تر و سبک تر خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت نیز خواهد بود.

Lumia 950 و Lumia 950 XL، توسط تصاویری که در ماه گذشته منتشر شد، لیک شدند. به نظر می‌رسد این دو اسمارت فون با صفحه نمایش QHD روانه‌ی بازار خواهند شد. حافظه‌ی رم آن ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا به وسیله‌ی microSD می‌باشد.

به نظر می‌رسد که Lumia 950 و Lumia 950 XL با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی موسوم به Pure View و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی عرضه خواهند شد. احتمال دارد Lumia 950 XL با چیپست Qualcomm Snapdragon 810 و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری روانه‌ی بازار شود. درحالی که Lumia 950 با چیپست Snapdragon 808 و ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت گنجایش باتری عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.