چگونه به مجموعه موسیقی خود به صورت آنلاین در هر دستگاهی دسترسی داشته باشیم؟ - تکفارس 
چگونه به مجموعه موسیقی خود به صورت آنلاین در هر دستگاهی دسترسی داشته باشیم؟ - تکفارس 

چگونه به مجموعه موسیقی خود به صورت آنلاین در هر دستگاهی دسترسی داشته باشیم؟

marysayfee
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - 16:30
چگونه به مجموعه موسیقی خود به صورت آنلاین در هر دستگاهی دسترسی داشته باشیم؟ - تکفارس 

پخش موزیک یکی از معقوله های جدید و محبوبی است که سرویس های زیادی با هزینه های ماهیانه دسترسی به میلیون ها آهنگ را ممکن میکند. اگر شما مجموعه موزیک خود را در کامپیوترتان دارید میتوانید آن را در فضای آنلاین قرار دهید و از همه جا به آن به صورت آنلاین گوش دهید. همچنین این معقوله برای شمایی که سی دی های متعدد و ام پی تری های زیادی خریداری کرده اید و با آن مجموعه موسیقی جمع آوری کرده ایدنیز مفید است. همچنین راه حل مناسبی برای پر کردن خلع های سرویس های پخش موزیک محبوب میباشد و به شما اجازه میدهد به آهنگ هایی دسترسی داشته باشید که در سرویس های دیگر جز طرح های نامحدود قرار نمیگیرند.

گوگل پلی موزیک(Google play music)

موزیک گوگل پلی که به آن موزیک گوگل نیز گفته میشود یک سرویس رایگان است که به شما اجازه میدهد تا ۵۰٫ ۰۰۰ آهنگ را آپلود کرده و از هر جایی به آن گوش دهید. گوگل سخاوتمدانه ترین گزینه را تا کنون ارائه داده است.

فقط کافیست نرم افزار مدیریت موزیک گوگل را برای سیستم عامل ویندوز یا مک دانلود کنید، نسبش کنید و با اکانت گوگل تان به آن وصل شوید. کافیست به پوشه موزیکتان را پیدا کرده، ، انتخاب کنید و به صورت اتماتیک مجموعه شما به موزیک گوگل پلی انتقال میبابد. همچنین میتوانید زمانی که روی صندلی پشت کامپیوترتان نشسته اید و پوشه های موزیک تان را تماشا میکنید، آنها را به صورت اتوماتیک به اکانتتان اضافه کنید. همچنین میتوانید آهنگ ها را مستقیما از روی وبسایت آپلود کنید.

سپس میتوانید به موزیک گوگل پلی خود  روی وب به وسیله برنامه های اندروید یا ایفون و ایپد وصل شویدو از هرکجایی موزیک خود را پخش کنید. برنامه های موبایل به شما اجازه میدهند تا آهنگ هارا برای گوش دادن در زمان افلاین بودن نیز دانلود کنید، شما میتوانید به راحتی هرجایی آنها را دانلود کنید بدون اینکه لازم باشد دوباره به کامپیتورتان انتقالش دهید.

برای آپلود موسیقی با سرعت بیشتر، ، موزیک گوگل پلی آهنگ منتطقه شمارا با آهنگ های روی سرورش یکی میکند. اگر یک کپی از آهنگ مورد نظر روی سرورش باشد، ، شما همان را روی اکانتان خواهید داشت. اگر یک کپی افلاین از موزیکتان میخواید برنامه مدیریت موزیک ها به شما اجازه میدهد که کل مجموعه را دوباره دانلود کنید.

قیمت: تا ۵۰٫ ۰۰۰ آهنگ به صورت مجانی، هیچ تنظیماتی برای اضافه کردن بیشتر وجود ندارد. (همچنین گوگل اشتراک ۹٫۹۹ دلاری را به فروش میرساند که به آن دسترسی کامل به موزیک گوگل پلی گفته میشود و به شما این امکان را میدهد تا به میلیون ها آهنگ دسترسی داشته باشید که البته جداگانه است.)

img_55ddde25dd3f9-400x230

موزیک آمازون (Amazon Music)
موزیک آمازون به صورت مشابه عمل میکند. . اپلیکیشن وارد کننده ی موزیک آماوزن به شما این امکان را میدهد که آهنگ ها را از کامپیوترتان به اکانت موزیک آمازونتان وارد کنید و تا جایی که پهنای باند امکانش را میدهد ذخیره میشوند. بر روی ” موزیکتان را آپلود کنید ” (upload your music) در سایت amazonmusic کلیک کرده تا به آن دست یابید. .
زمانی که کارتان تمام شد میتوانید از وبسایت آمازون موزیک یا اپلیکیشن های آمازون موزیک در اندروید، آی فون و آی پد، ، به آهنگ هایتان گوش دهید. . سرویس آمازون به سخاوتمندی گوگل نیست. . شما میتوانید تا سقف ۲۵۰ آهنگ را مجانی آپلود کنید. . اگرچه mp3 هایی که از آمازون میخرید به صورت خودکار اضافه میشوند و حجم شما را نمیگیرند. . اگر بیشتر از ۵۰۰۰۰ آهنگ داشته باشید، آمازون یه شما اجازه میدهد تا سقف ۲۵۰۰۰۰ آهنگ را به هزینه ی ۲۵ دلار در سال ذخیره کنید. . چیزی که با گوگل پلی یا حتی اپل نمیتوانید انجام دهید.
قیمت : تا ۲۵۰ آهنگ مجانی است، تا ۲۵۰۰۰۰ آهنگ، ، ۲۵ دلار در سال

img_55ddde655d24f-400x223

 

آیتونز مچ و اپل موزیک(iTunes Match and Apple Music)
اپل این ویژگی را با آی تونز مچ بر اساس آی تون ارائه میدهد. این ویژگی مجموعه ی موزیک های منطقه شما را در  آیتونز اسکن کرده و آهنگ های شما را با آنهایی که اپل میشناسد مچ یا مطابق کرده وبه شما امکان دسترسی به آنها را در سرور های اپل میدهد. . قیمت آی تونز مچ ۲۵ دلار در سال است و هیچ گزینه ی مجانی ندارد.
اگر بخواهید از اپل موزیک هم استفاده کنید کمی وسوسه انگیز تر خواهد بود، ، از آنجایی که مجموعه ی موزیک iCloud شامل موزیک اپل با ۱۰ دلار در ماه میشود. در واقع آی تونز مچ و اپل موزیک جدا اند اما هر دو به شما امکان دسترسی به کتابخانه ی موزیک آی کلاود را میدهند. . اپل تلاش میکند تا تفاوت را در اینجا توضیح دهد.

این سرویس تنها در صورتی ایده آل است که بر اکوسیستم اپل سرمایه گذاری کرده باشید اما این سرویس بر روی آیتونوز در مک، آیتونز در ویندوز، و اپلیکیشن موزیک در آی فون و آی پد کار میکند و امکان دسترسی در  وب یا اندروید را ندارد. در زمان نوشتن این مقاله، آی تونز مچ تنها اجازه ی ۲۵۰۰۰ آهنگ را میداد اما اپل به زودی تصمیم گرفت تا سقف موزیک را تا ۱۰۰۰۰۰ آهنگ بالا ببرد. .
قیمت :تا ۱۰۰۰۰۰ آهنگ ۲۵ دلار در سال یا با عضویت اپل موزیک

img_55dddded6beef-400x176

وان درایو ماکروسافت وگرو میوزیک(Microsoft OneDrive and Groove Music)

شما اکنون میتوانید آهنگ هایتان را در وان درایو ماکروسافت ذخیره کنید و آنها برای گوش دادن و پخش در برنامه گرو میوزیک (Groove Music)ماکروسافت نیز قابل دسترس خواهد بود.

این گزینه خیلی خوبی خواهد بود اگر شما مجموعه کوچکی از آهنگ ها را در اختیار دارید و میخواهید مطمئن باشید که مجموعه موسیقی تان به راحتی بر روی دسکتاپ کامپیوترتان و یا لپ تاپ با برنامه وتن درایو  قابل دسترسی خواهد بود، اما این برنامه قابلیت مچ یا مطابق سازی مجموعه تان را نخواهد داشت و شما مجبورید هر آهنگ را آپلود کنید.

با این حال شما فقط مجبور به گوش دادن به موسیقی به روش قدیمی در وان درایو نیستید. شما میتوانید از برنامه گرو میوزیک در ویندوز ۱۰، آیفون، اندروید و ایپد برای پخش آن استفاده کنید.

ماکروسافت تنها ۱۵ گیگابایت از فضای وان درایو را مجانی در اختیار شما قرار میدهد. خوشبختانه ماکروسفت برای فضای بیشتر نیز برنامه های اضافی دارد. برای مثال یک اکانت ۳۶۵ روزه شخصی برای هر ماه ۷ دلار هزینه دارد و همچنین فضای وان درایو شما نامحدود خواهد بود.

قیمت: تا ۱۵ گیگابایت آهنگ به صورت مجانی و آهنگ ها با فضایی نامحدود برای ۷ دلار در ماه

img_55dddded6beef-400x176

اگر شما فقط چند آهنگ دارید که میخواهید دخیره کنید، همیشه میتوانید از دراپ باکس، گوگل درایو و یا هر سرویس ذخیره سازی دیگری استفاده کنید. اما سرویس های معرفی شده در بالا برای مجموعه بزرگی از آهنگ ها که میخواهید از همه جا به آن دسترسی داشته باشید مناسب تر هستند. آنها پخش آسان، جستجو و دسترسی آفلاین را به همراه قابلیت مچ در اختیار شما قرار میدهند که در این صورت مجبور به آپلود  صدها گیگابایت اطلاعات نیستید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید