Geekbench مشخصات فنی Galaxy Mega On را فاش کرد - تکفارس 
Geekbench مشخصات فنی Galaxy Mega On را فاش کرد - تکفارس 

Geekbench مشخصات فنی Galaxy Mega On را فاش کرد

مسعود مقدم
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - 01:26
Geekbench مشخصات فنی Galaxy Mega On را فاش کرد - تکفارس 

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در رابطه با میان رده ی جدید سامسونگ، Galaxy Mega On شنیده ایم. به نظر می رسد که این اسمارت فون، به همراه Grand On، اعضای سری O کمپانی کره ای باشند که به زودی روانه ی بازار خواهند شد.

در ماه گذشته در کنار شایعاتی که در رابطه با مشخصات فنی این دو گوشی فاش شد، تصاویری مبنی بر ورود آن ها به کشور هند برای آزمایشات اولیه دیده شد. به نظر می رسد یکی از افرادی که نسخه ی Mega On را در اختیار داشته، تصمیم به تهیه ی یک بنچمارک از این گوشی گرفته است که در پایین می بینید:

gsmarena_0012همانطور که در هفته های گذشته نیز گفتیم، Mega On با نام تجاری SM-G6000 عرضه خواهد شد. در این مدل، اندروید ۵.۱.۱ به صورت پیشفرض نصب شده است در صورتی پردازنده ی آن مدل Snapdragon 410 می باشد که تصویر بالا، فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی آن را تایید می کند. انتظار می رود که در کنار این چپیپست یک رم ۱ یا ۱.۵ گیگابایتی تعبیه شده باشد.

اطلاعاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد جزئی از بنچمارک تهیه شده نیستند اما منبعی که تصویر بالا را منتشر نموده، آن ها را تایید کرده است.

بنابراین احتمالا Mega On یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۷۲۰p HD، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.