Galaxy J2 رسما معرفی شد - تکفارس 
Galaxy J2 رسما معرفی شد - تکفارس 

Galaxy J2 رسما معرفی شد

امیرحسین
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - 18:12
Galaxy J2 رسما معرفی شد - تکفارس 

عضو‌ جدیدی به سری مقرون‌به‌‌صرفه‌ی Galaxy J اضافه شد. بله، لحظاتی قبل شرکت سامسونگ در Bangalore به صورت رسمی از Galaxy J2 پرده‌برداری کرد. این دستگاه چهارمین عضو خانواده‌ی Galaxy J می باشد. همچنین Galaxy J2 عنوان بهترین اسمارت‌فون پروژه‌ی “ساخت در هند، برای هند” را به خود اختصاص داد. همچنین غول کره‌ای قول گجت‌های بیشتری برای این بازار نوظهور داد.

Galaxy J2 با مشخصات بهتری نسبت به Galaxy J1 عرضه خواهد‌شد. این دستگاه با صحفه نمایش ۴.۷ اینچی QHD سوپرآمولد به دست مردم هند خواهد‌رسید. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با دقت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز این اسمارت‌فون، پذیرای چیپست Exynos 3475 خواهدبود. رم این دستگاه ۱ گیگابایت ذکر شده‌است. دوربین اصلی Galaxy J2 پنج مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دو مگاپیکسلی و ظرفیت باتری آن ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. این دستگاه تجربه‌‌ی اندروید لالی پاپ را برای شما به ارمغان خواهدآورد. این گجت دوسیم‌کارته است.

گجت فروتن سامسونگ توسط R&D مرکزی عرضه خواهد‌شد. رابط کاربری Galaxy J2 نیز مانند بسیاری از مشخصات این دستگاه مخصوص کشور هند طراحی گردیده‌است. این دستگاه نسبت به Galaxy J1 از %۵۰ مصرف باتری و %۱۱ استفاده از رم دستگاه بهینه شده‌است. این بهبود در رم و باتری موفقیت بسیار چشم‌گیری برای سامسونگ هند می‌باشد و آقای عاصم‌وارسی نقش به‌سزایی در این موفقیت داشتند. ایشان مدیر‌عامل، رئیس بخش بازار‌یابی و IT شعبه‌ی هند سامسونگ می‌باشد.

مردم هند قادرند تا با Galaxy J2 به ۴G دسترسی داشته‌باشند و این قابلیت نقش پررنگی در فروش این دستگاه خواهد‌داشت. با توجه به اینکه R&D کارامدترین ۴G کشور هند را داراست، مزایایی برای خریداران قائل خواهد شد.

Galaxy J2 از روز ۲۱ سپتامبر در دسترس خواهد بود. این دستگاه باقیمت بسیار‌به‌صرفه‌ی ۸۴۹۰ روپیه‌ عرضه خواهد شد. این قیمت برابر است با ۱۲۵ دلار آمریکا.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.