Gionee با Foxconn و Dixon همکاری می‌کند - تکفارس 
Gionee با Foxconn و Dixon همکاری می‌کند - تکفارس 

Gionee با Foxconn و Dixon همکاری می‌کند

امیرحسین
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - 14:12
Gionee با Foxconn و Dixon همکاری می‌کند - تکفارس 

شرکت چینی Gionee اعلام کرد که قصد دارد تا با دو خرده‌فروشی Foxconn و Dixon برای عرضه‌ی محصولات خود در هند همکاری کند. ابن شرکت قصد دارد تا ۵۰ میلیون‌دلار برای این سرمایه‌گذاری هزینه کند.

شعبه‌ی آندرا‍‌پرادش Foxconn وظیفه‌ی تولید اسمارت‌فون‌های سری F و سری P را بر عهده دارد. این در‌حالی است که شعبه‌ی دهلی‌نو Dixon باقی گجت‌های شرکت چینی را عرضه خواهد‌کرد. هر‌دو شرکت اعلام‌شده ظرفیت تولید و عرضه‌ی ۱.۲ میلیون دستگاه در ماه را دارند. این پروژه از ماه اکتبر آغاز خواهد‌شد.

همچنین Gionee اعلام کرد قصد همکاری با R&D را در کشور هند دارد. البته شرکت نام‌برده بخش نرم‌افزاری و ارائه‌ی خدمات به مشتریان هندی را برعهده دارد.

آقای آروین وهرا مدیرعامل و مسئول بازاریابی Gionee در کشور هند نیز گفت : این ابتکار ما نه تنها نام و برند ما را به پیش می‌برد و باعث شناخته شدن ما می‌شود. بلکه به طور فعال به رشد اقتصاد و کاهش بیکاری در هند نیز به طرق مختلف کمک خواهد‌کرد و این باعث خرسندی ماست. ما خوشحالیم که با بهترین های دنیای کسب‌وکار همکاری می‌کنیم. مطمئن باشید که Foxconn و Dixon این را ثابت خواهند‌کرد.

ویلیام‌لو، مدیرکل شرکت چینی هم افزود: بازار هند بعد از چین، خانه‌ی دوم Gionee است و سرمایه‌گذاری در این بازار، فقط گام دیگری برای خدمات رسانی به هند و مشتریان ما در آنجاست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.