عرضه کننده‌های نسل جدید آیفون‌ها در بریتانیا مشخص شدند - تکفارس 
عرضه کننده‌های نسل جدید آیفون‌ها در بریتانیا مشخص شدند - تکفارس 

عرضه کننده‌های نسل جدید آیفون‌ها در بریتانیا مشخص شدند

امیرحسین
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - 19:38
عرضه کننده‌های نسل جدید آیفون‌ها در بریتانیا مشخص شدند - تکفارس 

تنها چند ساعت از معرفی نسل جدید آیفون‌ها می‌گذرد اما بسیاری از دوستداران این اسمارت‌فون برای خرید آن به تکاپو افتادند. پیش‌فروش این دستگاه‌ها از ۱۲‌سپتامبر آغاز خواهد‌شد و خریداران در روز ۲۵‌سپتامبر این دستگاه‌ها را دریافت خواهند‌کرد. لحظاتی قبل نیز عرضه‌کنندگان این اسمارت‌فون‌ها در بریتانیا اعلام شد.

قیمت پایه‌ی مدل آنلاک شده‌ی iPhone 6s، در بریتانیا ۵۳۹ پوند خواهد‌بود. مدل‌های ۶۴‌گیگا‌بایتی و ۱۲۸‌گیگابایتی به‌ترتیب ۶۱۹ و ۶۹۹ پوند خواهند‌بود. iPhone 6 Plus نیز با قیمت‌های ۶۱۹‌یورو، ۶۹۹‌یورو و ۷۸۹‌یورو برای مدل‌های مختلف، عرضه خواهد‌شد. بدون‌شک بسیاری از خریداران محصولات جدید اپل به‌دنبال بهترین عرضه‌کننده‌ی آن‌ها می‌باشند.

می‌توان گفت اکثر خرده‌فروشان بریتانیایی سریع عمل کرده و نام خود را در بین عرضه‌کننده‌گان iPhone 6s و ۶s Plus نوشتند. در این لیست نام Three, O2, Vodafone, Tesco Mobile, EE, Orange و T-Mobile به چشم می‌خورد. البته خرده‌فروشان دیگری هم در بین عرضه کنندگان iPhone 6s و ۶s Plus حضور دارند. البته نام بسیار بلند‌‌آوازه‌ای ندارند.

شرایط و قیمت هر خرده‌فروشی اعلام نشده‌است. اما پیش‌بینی می‌شود که در چند روز آینده این اتفاق رخ دهد. البته پیش‌‌بینی نمی‌شود که قیمت بسیار بیشتری در مقایسه با بهای اعلام شده، ارائه گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید